خرید آپارتمان در سعادت آباد

در این مطلب میخواهیم در مورد خرید آپارتمان در سعادت آباد اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که میخواهید در این محله آپارتمان خریداری کنید به نکته هایی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم توجه داشته باشید. 

فهرست مطالب

محله ی سعادت آباد در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده است، سعادت آباد از جمله محله های لوکس شمال تهران به شمار می آید که دارای بافت مدرن شهری است.

 موقعیت جغرافیایی آن این گونه است که از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب و از شرق به بزرگراه چمران، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد.

 این محله به دلیل موقعیت بسیار عالی که دارد از محله های مرفه تهران شناخته شده است و همه ی افراد رویای خرید آپارتمان در سعادت آباد را در سر دارند. 

شاید برای شما نیز جالب باشد که داستان نامگذاری این محله را به شما بگوییم؛ سید ضیا الدین طباطبایی اولین شخصی است که زمین های این محله را در سال ۱۳۲۰ خریداری کرد و از اقوام و آشنایان خود که همگی سید بودند دعوت کرد که به این محله بیایند. 

Buy an apartment in Saadatabad.amlakbazyar.com

بیشتر بخوانیم : اجاره خانه در تهران

شغل اصلی مردم این منطقه در گذشته کشاورزی و پرورش خرگوش بود و پس از اینکه افراد دیگری نیز تصمیم گرفتند این محله را برای سکونت انتخاب کنند بسیار رونق گرفت، با گذشت زمان و به علت سادگی در بیان سادات آباد، نام این منطقه به سعادت آباد تبدیل شد.

همانطور که گفتیم این محله دارای بافت مدرن است و ساختمان های قدیمی و کلنگی در آنجا به ندرت به چشم میخورد و اکثر ساختمان های ساخته شده در این منطقه از قدمت کمتر از ۲۰ سال برخوردار هستند.

کارشناسان ملکی بر سر این موضوع که نوع ساخت و ساز و کیفیت متریال آپارتمان ها در این منطقه متفاوت از سایر قسمت های شهر تهران است اتفاق نظر دارند، یکی از دلایل افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در سعادت آباد همین موضوع است.

از جمله ویژگی های محله سعادت آباد وجود خیابان های اصلی و فرعی با توجه به استانداردهای شهری است.

یکی از مهم ترین دلایلی که همه ی افراد دوست دارند روزی برسد که بتوانند در سعادت آباد ساکن شوند این است که این محله از هر لحاظ غنی است، وجود بوستان های آسمان، ژوراسیک، پرواز و وجود مراکز تجاری مشهور مثل اریکه ایرانیان و مجتمع هایی مثل مجتمع گلستان باعث شده است که سعادت آباد از لحاظ داشتن امکانات در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد و بعضی از افراد تمایل داشته باشند به صورت روزانه از این محله دیدن کنند، شاید یکی از دلایل شلوغ بودن این محله همین موضوع باشد.

وقتی میگوییم سعادت آباد از لحاظ امکانات و دسترسی ها غنی است منظور این است که نسبت به محله های مثل نیاوران و میرداماد به اتوبان های مهم تهران دسترسی دارد، بزرگراه های مهم و اصلی مثل چمران، نیایش، اشرفی اصفهانی، باکری، همت و تمام مسشیرهای شرق به غرب و یا شمال به جنوب به طور کامل این محله را پوشش میدهند.

وجود مراکز تفریحی- رفاهی مثل رستوران ها و بیمارستان ها در بلوار اصلی باعث شده که افراد بیش از پیش به این محله علاقمند شوند.
در مورد خیابان علامه که در این محله واقع است باید بگوییم که این خیابان به دلیل داشتن کوچه ها و فرعی های فراوان که برخی از آن ها مثل خیابان ۳۴ متری غربی با بوستان و مراکز خرید نسبت به نواحی همجوار، یکی از خیابان های دوست داشتنی این محله است.

از جمله بهترین و پر طرفدار ترین خیابان های این محله باید به خیابان مروارید اشاره کنیم، البته به دلیل وجود انواع دفاتر وکالت، مطب های پزشکی و دندان پزشکی و سالن های زیبایی این خیابان از جمله شلوغ ترین خیابان های سعادت آباد نیز هست، اما نمی توان از ساختمان های زیبا و گران قیمتی که باعث دو چندان شدن زیبایی این خیابان شده اند چشم پوشی کرد.

همانطور که گفتیم به دلیل شلوغی این خیابان وضعیت دسترسی، ترافیک و نبود جای پارک به خصوص در عصر و نزدیک به شب از جمله مشکلاتی است که در این خیابان وجود دارد.

حال که به خوبی با محله ی سعادت آباد آشنا شدیم و ویژگی های آن را بررسی کردیم بهتر است به ادامه ی مطلب در مورد خرید آپارتمان دربلوار دریا سعادت آباد بپردازیم. اگر ادامه ی مطلب برای شما جذاب است لطفا ما را تا پایان همراهی کنید.

قیمت اپارتمان در سعادت اباد

برای کسی که می خواهد خانه ای در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران مانند سعادت آباد بخرد، بسیار اهمیت دارد که بداند قیمت خرید آپارتمان سعادت آباد چقدر است.

قطعا هر روزه شما با قیمت های گوناگونی در سایت ها و اپلیکیشن های متفاوت روبرو می شوید.

به طور کلی قیمت خانه برای خرید و فروش و حتی اجاره چیزی نیست که بشود بازه مشخصی برای آن تعیین کرد. چرا که عوامل متعددی بر نرخ خرید خانه در مناطق مختلف تاثیر گذارند.

اما بسیاری از عوامل می توانند باعث افزایش یا کاهش در این قیمت شوند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.
اولین و مهم ترین فاکتور مهم در قیمت آپارتمان سعادت آباد، متراژ آن است.‌ هرچه خانه ای که قصد خرید آن را دارید بزرگ تر باشد ، ارزش آن بیش تر خواهد بود و به ازای هر متراژ قیمت ان افزایش می یابد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار می تواند سال ساخت خانه باشد. هر چه خانه ی مورد نظر شما جدید تر باشد و یا حتی نوساز باشد قیمت آن به ازای هر متر افزایش می یابد.

اگر خانه بازسازی شده باشد نیز می تواند ارزش ملک را بیش تر کند.
از دیگر عوامل مهم ، امکانات رفاهی و ویژگی های خانه است.

اگر دارای آسانسوری برای جا به جایی در بین طبقه ها ، انباری ، پارکینگ و … باشد می تواند قیمت و ارزش خانه را افزایش دهد.

به دلیل آن که تمامی موارد بیان شده و وجود آن برای یک خانه به نوعی مزیت محسوب شده و ارزش بالاتری خواهد داشت.

هم چنین این امکانات می تواند باعث افزایش رفاه ساکنین آن خانه شود.
طراحی داخلی و یا نمای بیرونی خانه می تواند قیمت آن را تغییر دهد.

از جمله فاکتورهای مدنظر برای هر کسی که قصد خرید خانه ای دارد این است که خانه زیبا باشد.

Buy an apartment in Saadatabad.amlakbazyar.com1

خرید آپارتمان در بلوار دریا سعادت آباد

بلوار دریا از جمله مهم ترین بلوار های واقع شده در سعادت آباد است که از امتداد بلوار مدیریت شروع میشود و انتهای آن به خیابان محمد مهدی فرحزادی می رسد.

این بلوار از لحاظ موقعیت جغرافیایی در پایین تر از بزرگراه نیایش قرار گرفته است.

بلوار دریا مرز بین شهرک غرب و سعادت آباد است و این دو محله را از هم تفکیک میکند.

اگر قصد سکونت در این بلوار را دارید لازم است ویژگی های این بلوار را بررسی کنیم؛ از جمله مهم ترین ویژگی های این بلوار دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی است.

همچنین بافت فرهنگی این بلوار از لحاظ داشتن میزان آرامش محله، سطح فرهنگ اهالی، میزان جرم و جنایت و خشونت در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.

بیشتر بخوانیم : خرید آپارتمان در تهران

امکانات رفاهی که در این بلوار شاهد آن هستیم وجود فروشگاه ها، بازار و مجتمع های تجاری بزرگ، سالن سینما، پارک ها شهربازی و بیمارستان ها هستیم. میزان ترافیک و شلوغی در این بلوار متوسط و رضایت بخش است. 

در ابتدای بلوار دریا پل مدیریت را میبینیم، این بلوار با بلوار فرهنگ، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، خیابان سی و پنج متری سعادت آباد، خیابان شهید صراف ها، بلوار شهرداری (میدان کوثر)، بلوار شهید پاک نژاد و خیابان شهید محمد مهدی فرحزادی تقاطع هایی دارد که رفت و آمد در این محله را سهولت بخشیده است. 

از مهم ترین مکان های فرهنگی در سعادت آباد وجود دانشگاه امام جعفر صادق در جنوبی بلوار دریا و در مقابل خیابان علامه طباطبایی جنوبی است. 

اگر قصد خرید آپارتمان در بلوار دریا را دارید لازم است به شما بگوییم این بلوار از جمله مناطق بسیار خوب در این محله است و با توجه به تورم و گرانی های اخیر در بازار خرید و فروش مسکن، قیمت خرید آپارتمان در این بلوار مناسب تر از قسمت های دیگر است.

خرید آپارتمان ۸۰ متری در سعادت آباد

معمولا خانه های ۸۰ متری سعادت آباد دارای دوخواب می باشند و برای زندگی کردن خانواده های ۳ نفره بسیار مناسب هستند.

قیمت آپارتمان های ۸۰ متری در سعادت آباد بر حسب قیمت هر متراژ خانه محاسبه می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر از قیمت آپارتمان های ۸۰ متری در این منطقه می توانید با مشاوران مجموعه املاک بازیار تماس حاصل نمایید.

نمونه خدمات ارائه شده توسط گروه املاک بازیار

اجاره آپارتمان در تهران
خرید خانه در تهران
خرید آپارتمان شهرک غرب
اجاره آپارتمان در سعادت آباد

خرید و فروش آپارتمان در سعادت آباد

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم محله سعادت آباد به دلیل داشتن امکانات و دسترسی های زیاد از جمله محله های لوکس و گران قیمت شهر تهران است و برای خرید آپارتمان در سعادت آباد باید هزینه زیادی را در نظر داشته باشید زیرا قیمت هر متر مربع خانه در این محله از میانگین قیمت خرید خانه در تهران بیشتر است.

بهتر است بگوییم قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد بیشتر از قیمت خرید آپارتمان در مناطق غربی تهران است.

اگر شما جزو کسانی هستید که از لحاظ مالی مشکلی برای هزینه کردن برای خرید خانه ندارید و تنها میخواهید در محله ای مرفه و با امکانات کافی ساکن شوید چه محله ای بهتر از محله ی سعادت آباد که از هر لحاظ در بالاترین سطح قرار دارد.

اگر بخواهیم باز هم در مورد دسترسی ها و امکانات این محله بگوییم باید به امکانات فرهنگی و مذهبی چون کتابخانه سعادت آباد، سرای محله سعادت آباد، نگارخانه سعادت آباد اشاره کنیم؛ همچنین اگر بخواهیم اماکن فرهنگی این محله را معرفی کنیم باید به مسجد الرسول (ص) که در میدان شهید تهرانی مقدم یا همان کاج سابق واقع شده است و مسجد الزهرا (س) که در شهرک آتی ساز واقع شده است اشاره کنیم.

در مورد امکانات آموزشی این محله میتوانیم به پنج مهد کودک و پیش دبستانی، حدود ۲۵ مدرسه دوره دبستان و دبیرستان های دخترانه و پسرانه، یک هنرستان، دو مجتمع آموزشی به همراه مراکز آموزش عالی مجتمع فنی تهران به نشانی سعادت آباد، انتهای خیابان دوم، خیابان بهزاد شمالی و همچنین دانشگاه علمی و کاربردی گردشگری که در خیابان یکم این محله واقع شده است، اشاره کنیم.

قیمت خانه در سعادت آباد

در بخش قبل در خصوص قیمت آپارتمان سعادت آباد مواردی را بیان کردیم.

اما شاید برخی دوست داشته باشند به جای خرید آپارتمان در این منطقه ، خانه ای در آن جا بخرند.

مانند خانه های ویلایی و حیاط دار که باغچه هایی زیبا در حیاط آن وجود داشته باشد.

طبیعتا قیمت خانه های ویلایی نسبت به خانه هایی کوچک همچون آپارتمان ها که شما بخش هایی از خانه را با دیگر همسایگان ساکن در آن جا شریک هستید بسیار بیش تر است.

پس اگر قصد خرید خانه در این منطقه را دارید بایستی بودجه شما برای خرید بیش تر باشد.


به طور کلی برای خرید آپارتمان سعادت آباد یا خانه های ویلایی ، موقعیت ملک می تواند بسیار در تعیین این قیمت تاثیرگذار باشد.

برای مثال خانه هایی که در لب خیابان اصلی یا نزدیک به مترو قرار دارند ، معمولا قیمت بالاتری دارند و برای خرید مناسب تر می باشند.

خرید خانه در سعادت آباد

برای خرید آپارتمان سعادت آباد یا خرید خانه در این منطقه شما باید انتظارات خود را از خانه ای که قصد خریدش را دارید مشخص نمایید.

برای مثال تعداد اعضای خانواده می تواند برای مشخص کردن تعداد اتاق خواب های مورد نیاز شما یا متراژ تقریبی خانه تاثیرگذار باشد.

یا این که حیاط شما چه ویژگی هایی داشته باشد، طراحی آن به چه صورت باشد و ..‌‌.
البته بسیاری از افراد با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند سعی می کنند خانه ای مناسب برای خود و خانواده خریداری کنند.

پس بحث بودجه مهم ترین موضوع در خرید آپارتمان سعادت آباد یا خانه های ویلایی است.

بیشتر بخوانیم : ملک کنگی در سعادت آباد

تنها یک داروخانه در این محله وجود دارد و آن داروخانه خانه سلامت است، ۳ بیمارستان مهم شهید مدرس، پارسیان و عرفان نیز در این محله وجود دارند.

 

وجود مراکز تفریحی، رفاهی و گردشگری بسیار زیاد از جمله بوستان سعادت آباد، بوستان آبشار، بوستان گلریز، بوستان شکوفه، بوستان صدف، بوستان سنگی، بوستان کوی فرهنگ، بوستان فرهنگ، بوستان لادن، بوستان گل آرا، بوستان شب بو، بوستان گل، بوستان صراف ها یا گل پر، بوستان کوثر، بوستان نیما، بوستان دریا، بوستان ساحل، بوستان پرستو، بوستان ایمان، بوستان معلم، بوستان پلیس، بوستان امام حسین (ع)، بوستان میثاق، بوستان آسمان ها، بوستان مولانا، بوستان گل گشت، بوستان آسمان و بوستان گلپاد باعث شده است تا وقتی که در این محله ساکن هستید حوصله تان سر نرود و همواره مکانی برای گردش و تفریح شما وجود داشته باشد. یکی از دلایلی که این منطقه همواره شلوغ است وجود همین بوستان ها و مراکز خرید و تفریحی است.

 

در صورتی که قصد خرید داشته باشید این محله گزینه های زیادی مثل مجتمع تجاری علامه، مجتمع تجاری سروستان، پاساژ مادر، مرکز تجاری سهیل، مرکز تجاری ابریشم و مرکز تجاری کسری را پیش روی شما میگذارد تا بتوانید به راحتی در بهترین مراکز خرید، خرید هایتان را انجام دهید.

 

در صورتی که قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد را دارید لازم است با یک شماور املاک کاربلد و با تجربه مشورت کنید و از او بخواهید موردهای مناسب را به شما معرفی کند تا حدود قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد را به دست آورید.

خرید آپارتمان نوساز در سعادت آباد

یکی از شیرین ترین لحظات زندگی بی شک خرید آپارتمان نوساز و سکونت در آن است.

خرید آپارتمان نوساز مزایای زیادی دارد؛ از جمله ویژگی های آپارتمان های نوساز این است که بر اساس امکانات و تجهیزات روز دنیا ساخته میشوند، همه ی اجزا و قسمت های آن نو است و نمای این نوع آپارتمان ها نیز نسبت به آپارتمان های قدیمی زیباتر است.

اما مسئله ای که در مورد آپارتمان های نوساز وجود دارد این است که معمولا قیمت این نوع آپارتمان ها نسبت به خانه های چند سال ساخت و قدیمی بالاتر است و ممکن است همه توانایی خرید این نوع آپارتمان ها را نداشته باشند و از طرفی با گذشت چندین سال قیمت این نوع سازه ها مانند هر سازه ی دیگری افت خواهد کرد.

Buy an apartment in Saadatabad.amlakbazyar.com2

قبل از خرید آپارتمان نوساز در سعادت آباد برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و با یک مشاور املاک با تجربه مشورت کنید و سعی کنید چشم انداز ده ساله آینده زندگی خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن آپارتمانی خریداری کنید تا در سال های آینده نیز بتوانید با رفاه و آرامش در آن ساکن شوید و جوابگوی نیازتان باشد.

قبل از خرید آپارتمان نوساز ویژگی ها و امکانات داخل خانه، ویژگی های محله و منطقه را در نظر بگیرید، برای مثال شاید شما تصمیم داشته باشید برای چند سال آینده صاحب فرزند شوید، باید دید آیا این خانه امکانات لازم برای پذیرا بودن حداقل دو کودک را دارد یا خیر؟

سعی کنید سازنده آپارتمان نوساز را بشناسید و اگر این امکان فراهم شد از سازه های قبلی که توسط این سازنده ساخته شده است دیدن فرمایید و از کیفیت و امکانات سازه ها اطمینان حاصل کنید.

 با این کار تا حد زیادی میتوانید روی تصمیمی که برای خرید خانه گرفته اید مطمئن و مصمم شوید. هر چقد سازنده آپارتمان نوساز خوشنام و قوی باشد خیال شما از جانب خرید آپارتمان تان راحت تر خواهد بود زیرا این سازنده ها حتما یک تیم قوی را در کنار خود دارند و به کمک تجربه کاری که دارند میتوانند باعث آسایش و راحتی شما شوند. 

 

فروش آپارتمان سعادت آباد

در بخش های قبل در خصوص خرید آپارتمان سعادت آباد سخن گفتیم.

اما شاید خانه و آپارتمانی در این منطقه داشته باشید و بخواهید آن را به دلایل مختلف به فروش برسانید.

اگر می خواهید ارزش خانه و قیمت نهایی آن را برای فروش بدانید بهتر است از یک فرد خبره در این زمینه و کارشناسان مجرب برای تعیین قیمت کمک و مشاوره بخواهید.

شما می توانید خانه های خود را برای فروش به مجموعه ما بسپارید تا با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان به فروش برسد.

فروش آپارتمان نوساز در سعادت آباد

آپارتمان های نوساز ارزش بسیار بیش تری برای خرید یا فروش دارند و معمولا با قیمت های بالاتری به فروش می رسند.

از طرفی طرفداران آن ها بیش تر است و راحت تر و در مدت زمان کم تری فروخته می شوند.


البته طراحی و امکانات خانه و آپارتمان می تواند در امر فروش آن و قیمت در نظر گرفته شده برای آن تاثیرگذار باشد.
علاوه بر آن اگر خانه شما در موقعیت خوبی قرار داشته باشد، در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین قیمت به فروش می رسد.

برای مثال زمانی که خانه نزدیک به خیابان های اصلی است یا چندین مراکز خرید در نزدیکی آن قرار دارد و …

موقعیت مکانی آژانس املاک بازیار در تهران :

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم راهنمایی های لازم را در مورد خرید آپارتمان در سعادت آباد به شما بگوییم. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با خواندن این مطلب آپارتمان مورد نظر خود را در محله ی سعادت آباد خریداری کنید.

 در پایان مطلب لازم میدانیم یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ی مشاوره املاک را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که اگر قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد را دارید از مشاورین وب سایت مشاوره املاک بازیار کمک بگیرید.

 مشاورین املاک این مجموعه از با تجربه ترین و بهترین مشاورین هستند که میتوانند در زمینه یخرید و فروش و رهن و اجاره به شما کمک کنند. اگر قصد خرید، فروش یا رهن و اجاره ملک دارید، می‌توانید آگهی ملک خود را شامل آپارتمان مسکونی، تجاری یا اداری، نوساز یا کلنگی، مغازه، زمین و ویلا در وبسایت آژانس املاک بازیار به رایگان ثبت کنید.

سوالات متداول

اگر قصد خرید آپارتمان در بلوار دریا را دارید لازم است به شما بگوییم این بلوار از جمله مناطق بسیار خوب در این محله است و با توجه به تورم و گرانی های اخیر در بازار خرید و فروش مسکن، قیمت خرید آپارتمان در این بلوار مناسب تر از قسمت های دیگر است.

 

اگر شما جزو کسانی هستید که از لحاظ مالی مشکلی برای هزینه کردن برای خرید خانه ندارید و تنها میخواهید در محله ای مرفه و با امکانات کافی ساکن شوید چه محله ای بهتر از محله ی سعادت آباد که از هر لحاظ در بالاترین سطح قرار دارد.

 

قبل از خرید آپارتمان نوساز در سعادت آباد برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و با یک مشاور املاک با تجربه مشورت کنید و سعی کنید چشم انداز ده ساله آینده زندگی خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن آپارتمانی خریداری کنید تا در سال های آینده نیز بتوانید با رفاه و آرامش در آن ساکن شوید و جوابگوی نیازتان باشد.