ملک کلنگی در سعادت آباد

در این مطلب میخواهیم در مورد ملک کلنگی در سعادت آباد اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم، لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

محله ی سعادت آباد یکی از بهترین محله های تهران و واقع در منطقه ۲ شهرداری است، از ویژگی های این محله این است که به اتوبان های اطراف به راحتی دسترسی دارد و امکانات رفاهی متعددی نیز دارد که باعث شده است همه ی افراد رویای خرید حتی یک خانه کلنگی در سعادت آباد را رویا بدانند. 

در مورد جزییات، امکانات و دسترسی های این محله در مطالب قبلی به طور مفصل توضیح داده ایم اما در این مطلب قصد داریم در مورد بافت این محله و خانه های کلنگی آن ها بگوییم؛ ادامه ی مطلب را از دست ندهید.
محله سعادت آباد از جمله محله هایی است که پس از انقلاب رشد و توسعه یافت بنابراین میتوان گفت به دلیل اینکه به تدریج توسعه یافت، این محله را میتوان جزو محلات جوان شمال غرب پایتخت دانست.

Old property of Saadatabad.amlakbazyar.com2

بیشتر بخوانیم : اجاره خانه در تهران

یکی از دلایل جدید بودن بافت این محله مهاجرت افراد از سایر مناطق به محله توسعه یافته سعادت آباد و تشکیل یک بافت جمعیتی بدون اصالت و قدمت و بدون تعلق خاطر منطقه ای است.

به همین دلیل است که آپارتمان های ساخته شده در این محله از قدمت بالایی برخوردار نیستند و املاک کلنگی به ندرت در این محله دیده میشود .

در صورتی که قصد خرید ملک کلنگی سعادت آباد تهران را دارید بایستی به موارد و نکاتی در این زمینه توجه داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی این نکات را برای شما بیان نماییم تا امور خرید را اصولی تر و بهتر پیش بگیرید.

قیمت زمین در سعادت آباد تهران

قیمت زمین برای خرید ملک کلنگی سعادت آباد ، اولین موردی است که بایستی به آن توجه نمود.

زیرا علاوه بر هزینه ای که برای خرید ملک کلنگی می پردازید بایستی هزینه های دیگری برای ساخت و ساز آن هم در نظر داشته باشید.

سعادت آباد از جمله بهترین مناطق موجود در تهران است که آب و هوای بسیار خوبی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد این منطقه را برای خرید ملک یا زمین های کلنگی انتخاب می نمایند.

هم چنین این منطقه جزء مناطق برتر تهران است پس بایستی برای خرید زمین و ملک کلنگی سعادت آباد هزینه نسبتا بالایی بپردازید.

خرید و فروش زمین ارزان قیمت در سعادت آباد

امروزه مسئله ی قیمت زمین از اساسی ترین مسائل در هنگام خرید و فروش آن هاست. معمولا همه خریداران به دنبال قیمت های ارزان می گردند.

برای آن که زمین هایی با قیمت های مناسب در منطقه سعادت آباد پیدا کنید می توانید از مشاوران ما در مجموعه املاک بازیار کمک بخواهید.

قیمت خانه کلنگی سعادت آباد

ابتدا لازم است توضیح دهیم به چه نوع ملکی کلنگی گفته میشود؛ به ساختمان هایی که قابل سکونت نیستند و به اصطلاح عمر مفید آن ها تمام شده است کلنگی میگویند. در مورد ساختمان هایی که کلنگی و فرسوده هستند باید بگوییم که کیفیت و بهره وری پایینی دارند و از قیمت آن ها کاسته میشود و معمولا ارزش زمین این نوع املاک معیار قیمت گذاری خواهد بود. 

نمونه خدمات ارائه شده توسط گروه املاک بازیار

خرید آپارتمان در سعادت آباد
اجاره خانه در تهران
خرید آپارتمان شهرک غرب
اجاره آپارتمان در تهران

خرید و فروش خانه کلنگی در سعادت آباد

با گسترش و توسعه ی صنعت ساخت و ساز ساختمان ، خرید و فروش زمین ها و خانه های کلنگی در نقاط مختلف شهر تهران افرایش یافته است.

به خصوص در مناطق بالای شهر مانند سعادت آباد که همیشه طرفداران بسیاری برای خرید و فروش ملک دارد.


از نکات مهمی که در هنگام خرید ملک کلنگی سعادت آباد بایستی به آن توجه داشته باشید این است که آیا این ملک قناسی دارد یا نه.

معمولا خریداران از این موضوع ناراضی هستند و وجود قناسی در زمین یا ملک به منزله ی یک عیب برای آن هاست.

برای همین ترجیح می دهند ملک هایی را خریداری نمایند که درگیر این مسئله نباشد. اما آیا همیشه این موضوع به ضرر خریدار است؟ بسیاری از افرادی که قصد ساخت و ساز در زمین های کلنگی را دارند این مسئله را بد نمی دانند.

به این دلیل که وجود قناسی و نوع آن در ملک می تواند ضریب سطح اشغال را بالا ببرد و در مساحت بزرگ تری اجازه ی ساخت به آن ها داده شود.

در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت ملک کلنگی خواهیم پرداخت.

• ابعاد ملک یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عوامل است.

• به طور کلی جهت گیری ملک عامل مهمی در تعیین ارزش آن است، برای مثال خانه های جنوبی اگر حیاط دار باشند هنگام ورود به خانه وارد ساختمان و راهرو میشوید و حیاط در پشت ساختمان قرار میگیرد. این نوع خانه ها در جنوب گذرگاه قرار گرفته اند.

• خانه های شمالی معمولا حیاط دار هستند و پس از ورود به ساختمان اولین قسمتی که وارد آن میشوید حیاط است. این خانه ها در شمال گذرگاه قرار میگیرند. توجه داشته باشید موقعیت جهت گیری ملک کلنگی در متراژ زیر بنای ساختمان بسیار تاثیر گذار است.
سایر عواملی که بر ارزش ملک کلنگی تاثیر میگذارند این موارد هستند:

• عرض گذر ورودی اصلی ملک

• احراز مالکیت

• نوع کاربری ملک. ارزش ملک با توجه به نوع کاربری که دارد متفاوت است.

• توجه به وضعیت جانمایی عرصه نسبت به محدوده شهر

• توجه داشته باشید که مشخصات ثبتی ملک مثل مساحت و ابعاد با اطلاعاتی که در محل معرفی شده است همخوانی داشته باشد.

• قابلیت تغییر کاربری ملک توسط مراجع ذیصلاح

• بررسی در مسیر بودن یا نبودن طرح های عمرانی برای مثال میزان عقب نشینی و اصلاحی احتمالی

• ابعاد و اندازه ملک به خصوص اندازه ضلع متصل به گذر

• مناسب بودن جانمایی، موقعیت ملک نسبت به معابر و جهات اربعه

Old property of Saadatabad.amlakbazyar.com

خرید ملک کلنگی سعادت آباد

خرید ملک در سعادت آباد یا هر منطقه ی دیگری نیازمند دانستن چندین نکته است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
همانطور که میدانید خرید ملک کلنگی در سعادت آباد برای سکونت و استفاده شخصی احتمال بسیار ضعیفی است و همه ی افرادی که قصد خرید ملک کلنگی در سعادت آباد را دارند قصد ساخت و ساز و سرمایه گذاری دارند، پس لازم است چندین نکته ی مهم در مورد خرید ملک کلنگی در سعادت آباد را به شما یادآوری کنیم.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید میزان تراکم خانه کلنگی است، اگر خرید ملک کلنگی با هدف سرمایه گذاری باشد بهتر است به دنبال املاکی باشید که بتوان پس از تخریب آن ها ساخت و ساز بیشتری در زمین آن ها انجام داد و در نتیجه سود بیشتری به دست آورد.
ضریب سطح اشغال که تعیین کننده میزان اختیار شما در ساخت و ساز است دیگر عامل مهمی است که هنگام خرید ملک کلنگی در سعادت آباد باید به آن توجه کنید.

قناس بودن معمولا یک پوئن منفی برای ملک و ساخت و ساز است اما گاهی میتواند به سود سازنده تمام شود البته اینکه دید خریدار به قناس بودن زمین چگونه است نیز مهم است.

لازم است بدانید که قناس بودن زمین باعث سخت تر شدن ساخت و ساز میشود، ممکن است باعث دیرتر فروش رفتن ملک و همچنین کشیدن نقشه ساختمان را نیز سخت تر میکند.

توجه داشته باشید یکی از نکات حقوقی خیلی مهم در خرید خانه کلنگی احراز مالکیت است، با استعلام از شهرداری مطمئن شوید که این ملک متعلق به فروشنده آن باشد.

به عنوان نکته ی اخر به شما یادآوری میکنیم در صورتی که قصد خرید ملک کلنگی در سعادت آباد را دارید با مشورت با یک مشاور املاک با انصاف و کاربلد میتوانید راحت تر ملک مورد نظر را خریداری کنید. در پایان مطلب یکی از بهترین وب سایت های مشاوره املاک را به شما معرفی خواهیم کرد.

Old property of Saadatabad.amlakbazyar.com1

فروش ملک کلنگی در سعادت آباد

نکاتی که در قسمت های قبلی عنوان شد شامل فروش ملک کلنگی در سعادت آباد نیز میشوند پس برای جلوگیری از طولانی شدن متن از اضافه گویی جلوگیری خواهیم کرد.

به عنوان نکته ی پایانی قصد داریم یکی از برترین و بهترین وبسایت های مربوط به مشاورین املاک را به شما معرفی کنیم، وبسایت آژانس املاک بازیار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی فروش، رهن و یا اجاره ملک است.

بیشتر بخوانیم : خرید آپارتمان در تهران

اجاره خانه کلنگی در تهران

با وجود آن که افراد ، خانه های کلنگی را دوست ندارند و برای زندگی این مکان ها را انتخاب نمی کنند باز هم بسیاری ترجیح می دهند برای مدتی در خانه هایی قدیمی بمانند.

طبیعتا این خانه ها برای اجاره قیمت پایین تری نسبت به خانه های جدید یا بازسازی شده دارند.

پس برای افرادی که سعادت آباد را برای زندگی برگزیدند و به دنبال اجاره ملک کلنگی در این منطقه می باشند ، گزینه بسیار مناسبی است.

اجاره این خانه ها نیز برای افرادی که به خانه های قدیمی علاقه دارند و دوست دارند خاطرات کودکی و ایام قدیم را برای خود زنده کنند می تواند مناسب باشد.

قیمت خانه ویلایی در سعادت آباد

خانه های ویلایی معمولا قیمت بسیار بالاتری نسبت به آپارتمان ها دارند.

دلیل این موضوع بسیار واضح است چرا که خانه های ویلایی تمام و کمال برای شما هستند اما در آپارتمان ها معمولا بخشی از خانه مانند حیاط و ورودی و … متعلق به تمامی اعضای ساختمان است.
قیمت خانه های ویلایی بر عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می تواند متراژ خانه ها، متراژ حیاط آن ها، امکانات رفاهی آن و طراحی بنا، سال ساخت آن و … باشد.

هر چه خانه های ویلایی نوساز تر باشند ، متراژ آن ها بیش تر باشد ، طراحی آن به روز تر و زیباتر باشد، دارای امکانات رفاهی بیش تری باشند و در منطقه ی بهتری قرار گرفته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.
در قبل از خرید بهتر است بودجه خود را برای این کار تعیین کنید تا بهتر بتوانید خانه ای مناسب برای خود پیدا کنید.

موقعیت مکانی آژانس املاک بازیار در تهران :

کلام آخر

 همچنین اگر قصد خرید، فروش یا رهن و اجاره ملک دارید، می‌توانید آگهی ملک خود را شامل آپارتمان مسکونی، تجاری یا اداری، نوساز یا کلنگی، مغازه، زمین و ویلا در وبسایت آژانس املاک بازیار به رایگان ثبت کنید.

 
سوال های متداول
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید میزان تراکم خانه کلنگی است، اگر خرید ملک کلنگی با هدف سرمایه گذاری باشد بهتر است به دنبال املاکی باشید که بتوان پس از تخریب آن ها ساخت و ساز بیشتری در زمین آن ها انجام داد و در نتیجه سود بیشتری به دست آورد….

همانطور که میدانید خرید و فروش ملک کلنگی در سعادت آباد برای سکونت و استفاده شخصی احتمال بسیار ضعیفی است و همه ی افرادی که قصد خرید و فروش ملک کلنگی در سعادت آباد را دارند قصد ساخت و ساز و سرمایه گذاری دارند…