اجاره آپارتمان در تهران

در این مطلب میخواهیم در مورد اجاره آپارتمان در تهران اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهیم. برای کسب اطلاعات در این رابطه مقاله مورد نظز را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب

اجاره آپارتمان در تهران به چه صورت است؟

تهران به عنوان پایتخت کشور، یکی از شهرهای بسیار مهم از لحاظ سیاسی و اقتصادی است که با داشتن امکانات رفاهی برای زندگی، موقعیت های فراوان برای اشتغال، تحصیل و کسب و کارهای نوین یکی از شهرهای مهاجر پذیر و پر جمعیت است.

به همین دلیل بازار خرید و فروش و اجاره املاک در این شهر پر رونق است، البته با افزایش قیمت در بازار مسکن امروزه کمتر شاهد خرید آپارتمان در شهر تهران هستیم به همین دلیل است که اجاره و یا رهن آپارتمان در این شهر افزایش یافته است.

با توجه به اینکه شهر تهران ناحیه‌های کوچک و بزرگ دارد و به چند منطقه تقسیم می‌شود، نمی‌توان گفت که قیمت اجاره آپارتمان در تهران در تمامی نقاط این شهر یکسان است.

بنابراین اگر قصد اجاره آپارتمان در شهر تهران را دارید، بهتر است که از قبل منطقه‌ای که قصد سکونت در آن را دارید، مشخص کنید تا بتوانید یک خانه با ویژگی‌های مناسب و قیمت عالی پیدا کنید.

بسیاری از افراد معمولا برای پیدا کردن کار و توسعه و رشد و ارتقای خود از شهرهای دیگر به شهر تهران مهاجرت می‌کنند.

به دلیل اینکه اصالت این افراد مربوط به شهرستان دیگری است که نمی‌توانند برای سکونت دائمی در شهر تهران اقدام م‌کنند یا تصمیم بگیرند، به همین دلیل از همان ابتدا قصد اجاره آپارتمان در تهران را دارند.

این گونه افراد با توجه به اینکه از بخش‌های مختلف تهران اطلاعات زیادی ندارند، بهتر است حتما قبل از خرید یا اجاره آپارتمان در شهر تهران به خوبی تحقیق کنند. زیرا ممکن است که این منازل با قیمت‌های بسیار زیادی به آنها اجاره داده شود.

اگر شما نیز قصد اجاره آپارتمان در شهر تهران را دارید بهتر است اطلاعات لازم در مورد منطقه های مختلف تهران، قیمت اجاره آپارتمان در محله های این شهر و ویژگی های یک خانه مناسب برای اجاره را کسب نمایید و پس از مشورت با یک مشاور املاک خوب برای اجاره آپارتمان در تهران اقدام کنید.

امیدواریم خواندن این مطلب در این زمینه برای شما مفید باشد، لطفا تا پایان مطلب را با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

علاوه بر این که افراد برای سکونت طولانی مدت می توانند به اجاره آپارتمان در تهران بپردازند، در صورتی که قصد دارند چند روز در شهر تهران بمانند، می‌توانند از اجاره روزانه خانه در تهران استفاده کنند.

برخی افراد معمولاً تمایل ندارند که منازل خود را به صورت طولانی مدت اجاره دهند.

بنابراین برای اجاره آپارتمان در تهران به صورت روزانه می‌توانید خانه ها و منزل بسیار زیادی را پیدا کنید که صاحبان آنها با قیمت‌های بسیار متفاوتی آنها را به شما اجاره می‌دهند.
البته باید گفت که در این میان هیچ گونه قرارداد و یا حرف خاصی برای پرداخت اجاره مبلغ اجاره وجود ندارد و صاحب خانه می‌تواند با توجه به مبلغ دلخواه خود خانه رل به صورت روزانه اجاره دهد و در صورتی که توافقی بین دو طرف صورت بگیرد، مبلغ اجاره پرداخت می‌شود.

اما به طور کل مبلغ اجاره روزانه خانه در تهران می‌تواند از قیمت‌های خیلی پایین به عنوان مثال از ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان باشد که البته با توجه به ناحیه موجود در شهر تهران قیمت‌ها متفاوت است.

رهن خانه در تهران

بسیاری از افراد اجاره آپارتمان در تهران را از رهن بیشتر ترجیح می‌دهند.

زیرا با توجه به اینکه تهران شهر بسیار بزرگی است و معمولاً هزینه‌ها و قیمت‌ها در این شهر بالا است.

ممکن است که پرداخت اجاره ماهیانه برای آپارتمان یا خانه امکان‌پذیر نباشد.
یکی از بهترین راه‌ها برای پرداخت نکردن اجاره رهن کامل خانه در تهران است و معمولاً به همین منظور خانه‌ها و منزل بسیار زیادی در شهر تهران وجود دارد و با ویژگی‌های متفاوتی می‌توانند رهن داده شوند.

برخی از این خانه‌ها بسیار لوکس هستند و متراژ بسیار زیادی دارند. امکانات دسترسی آنها کامل است و بدیهی است که قیمت رهن این خانه‌ها بسیار بالا است.

با این وجود اگر قصد دارید که یک خانه معمولی در شهر تهران را رهن کنید، باید گفت که در مناطق مختلف تهران این منازل و ساختمان‌ها وجود دارند.

نرخ اجاره آپارتمان در تهران

این روزها با افزایش قیمت های سر سام آور بازار مسکن در شهر تهران، خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است و اکثر افراد به جای خرید خانه به سمت اجاره و رهن ملک روی آورده اند.

 

نرخ اجاره آپارتمان در تهران

البته اجاره کردن آپارتمان در تهران نیز کار چندان آسانی به نظر نمی رسد زیرا باید قبل از اجاره یا رهن آپارتمان اطلاعات لازم در مورد منطقه های مختلف و محله های شهر تهران را به دست آورید و همچنین وقت زیادی را صرف پیدا کردن آپارتمان مناسب با قیمت معقول در این شهر کنید.

 میزان توسعه یافتگی و موقعیت، شرایط آب و هوایی، قیمت منطقه، شرایط آب و هوایی و زیست محیطی از جمله عواملی است که بر قیمت اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران تاثیر گذار است.

به همین دلیل است که میگوییم یافتن آپارتمان مناسب برای اجاره در این شهر کار چندان راحتی نیست زیرا اختلاف زیادی بین مناطق و محله های مختلف تهران وجود دارد.

البته امروزه به لطف دنیای اینترنت میتوان سریع تر به اطلاعات لازم در مورد قیمت ملک در تهران دست پیدا کرد. سایت های معتبری نیز برای مشاوره در زمینه ی املاک وجود دارند که با وجود آن ها راحت تر میتوان گزینه ی مناسب برای اجاره را پیدا کرد، در پایان مطلب در این مورد خواهیم گفت.

بیشتر بخوانیم : اجاره خانه در تهران

حال میخواهیم بدانیم نرخ اجاره آپارتمان در شهر تهران بر چه اساسی تعیین میشود؟ آیا این نرخ بر اساس فرمول خاصی تعیین میشود؟

به طور کلی نرخ اجاره آپارتمان در تهران بر اساس متراژ، عمر سازه، امکانات، عرف قیمت ناحیه ایی که آپارتمان در آن واقع شده است تعیین میشود اما یک فرمول وجود دارد که بر اساس آن میتوان قیمت اجاره بها را تخمین زد.

رهن کامل یک آپارتمان بر اساس نوساز یا کهنه بودن آن مابین یک چهارم تا یک ششم کل مبلغ آن آپارتمان است، برای مثال اگر قیمت خرید آپارتمان ۱۰۰ میلیون باشد باید مبلغی بین ۲۰ تا ۲۵ و شاید هم بیشتر برای رهن کامل آن پرداخت، توافق بر سر قیمت باید بین مالک و مستاجر صورت گیرد.

حال میخواهیم بدانیم اجاره آپارتمان در تهران بر چه اساسی است؟

فرمولی که برای اجاره آپارتمان در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:

برای محاسبه نرخ اجاره آپارتمان باید مبلغ رهن کامل را در نظر بگیرید و به ازای هر یک میلیون پول رهن حدودا ۳۰ هزار تومان اجاره در نظر بگیرید، بر اساس مثال قبلی و با یک ضرب ساده میتوان گفت نرخ اجاره یک آپارتمان بدون در نظر گرفتن پول پیش ۷۵۰ هزار تومان است.

لازم است این موضوع را نیز یادآوری کنیم که هزینه هایی مثل شارژ ماهیانه و سایر هزینه های مشترک جدا از مبلغ اجاره هستند و باید در مورد وضعیت پرداخت آن ها نیز سوال کنید، نکته ی دیگری که باید یاداوری کنیم این است که به دلیل نوسانات شدید قیمت بازار مسکن ممکن است اجاره بها همیشه بر اساس این فرمول محاسبه نشود و صابخانه مبلغی متفاوت از مبلغی که از محاسبه این فرمول تعیین میشود پیشنهاد کند، البته عرف قیمت منطقه مد نظر نیز عامل مهمی برای تعیین نرخ اجاره آپارتمان در تهران است.

در این موقعیت شما باید بر اساس تحلیل سود و فایده این معامله تصمیم بگیرید، البته گاهی بهتر است به خاطر جزییات معامله را بر هم نزنید.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

بیشتر بخوانیم : خرید آپارتمان در تهران

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

قبل از اجاره و یا رهن آپارتمان در تهران بهتر است در مورد موضوعاتی مثل خانه مناسب برای اجاره با مناسب ترین قیمت، ویژگی های محله یا منطقه ای که قرار است در آنجا خانه اجاره کنید و همچنین نحوه بستن قرارداد اجاره خانه اطلاعات لازم را کسب نمایید

زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم یافتن مناسب ترین گزینه برای اجاره در تهران کار چندان آسانی نیست و این انتخاب برای افراد بی تجربه سخت تر خواهد بود پس بهتر است اطلاعات خود را در زمینه هایی که گفتیم بالا ببرید.

اولین نکته ای که برای رهن و اجاره آپارتمان باید به آن توجه کرد ویژگی های خانه است، البته بدیهی است تا مدتی را در یک خانه سپری نکنید نمی توانید در مورد ویژگی های آن نظر دهید اما میتوانید با تحقیق در مورد منطقه ای که خانه در آن واقع شده است یا محله مورد نظر در مورد اجاره آپارتمان تصمیم بگیرید.

توجه به نقشه ی ساختمان و پرداختن به جزییاتی مثل متراژ اتاق ها و آشپزخانه و همچنین تجهیزات آن ها، مساحت سالن اصلی، محل قرار گیری سرویس بهداشتی و… در تصمیم گیری نهایی به شما کمک خواهند کرد.

اینکه موقعیت ساختمان باعث دسترسی داشتن به چه امکاناتی میشود نیز در اجاره و رهن آن مهم است، برای مثال بهتر است آپارتمان در موقعیتی قرار داشته باشد که بتوان به آسانی به باشگاه ها، مساجد، مدرسه، بازار و … دسترسی داشت.

تعداد واحدها در مجمتع مسکونی نیست بسیار هم است، معمولا مجتمع های تک واحدی برای اجاره مناسب تر هستند زیرا زندگی در این آپارتمان ها آرامش بیشتری دارد.

در مجمتع های چند واحدی همواره مشکلاتی بین مستاجرها وجود دارد.همچنین با بررسی وضعیت کنتورها در مورد نحوه ی تقسیم آن ها بین ساکنین توجه کنید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران

بیشتر بخوانیم : ملک کنگی در سعادت آباد

اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در تهران

مثراژ آپارتمان از معیارهای مهم هنگام اجاره خانه است، ممکن است یک خانواده ی پرجمعیت به راحتی نتوانند درون یک آپارتمان نقلی با متراژ پایین زندگی کنند اما آپارتمان های با متراژ پایین برای زوج های جوان مناسب است.

در دهه ی هفتاد به منظور ساماندهی به اوضاع مسکن برنامه ریزی هایی برای کاهش متراژ منازل و برای افزایش توان خرید خانواده ها انجام شد و امروز شاهد ساخت خانه هایی با ابعاد ۷۵ متری، ۱۰۰ متری و ۱۲۰ متری هستیم.

همانطور که بارها اشاره کردیم نرخ اجاره و رهن آپارتمان در تهران در منطقه های مختلف بر اساس امکانات و رفاهی ساختمان، عمر سازه و متراژ با هم متفاوت هستند، اما میتوان گفت خانه های با متراژ ۱۰۰ متر بین خانواده ها به دلیل قیمت مناسبشان بسیار محبوب هستند. به دلیل نوسانات بازار نمی توان مبلغ مشخصی را برای اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در نظر گرفت.

 

اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متری در تهران

از آنجایی که شهر تهران پایتخت ایران است، بسیاری از افراد برای کار به این شهر مهاجرت می‌کنند. این شهر با اینکه از وسعت زیادی برخوردار است، اما روز به روز جمعیت آن در حال افزایش است.

عده‌ی زیادی از مهاجران و حتی ساکنان اصلی شهر تهران، به دلیل هزینه بالای خرید خانه و آپارتمان به اجاره آن روی می‌آورند. البته قیمت اجاره آپارتمان در تهران نیز پایین نبوده و مشکلات خاص خود را دارد.

برای اجاره آپارتمان در تهران، باید نکات زیادی را در نظر داشت. یکی از مواردی که باید در این زمینه به آن توجه داشت، متراژ مناسب خانه است. برای داشتن فضای مناسب و کافی برای همه اعضای خانواده باید متراژ متناسب با نفرات انتخاب شود.

معمولا افرادی که به تنهایی به شهر تهران مهاجرت می‌کنند، به دنبال آپارتمان با متراژ پایین هستند. آپارتمان‌های ۳۰ تا ۵۰ متری که در سطح شهر تهران به وفور یافت می‌شود، گزینه بسیار خوبی برای این دسته از افراد است.

البته آپارتمان‌های کوچک و با متراژ پایین، بیشتر در بخش‌های مرکزی شهر تهران قرار دارد. دلیل آن هم این است که مرکز شهر دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر دارد و افراد برای کار یا تحصیل می‌توانند به راحتی از آنجا به سایر نقاط شهر بروند.

اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران

در کنار آپارتمان‌های ۳۰ تا ۵۰ متری که بیشتر مناسب دانشجویان و شاغلان مهاجر است، آپارتمان‌های ۶۰ متری نیز جزو پرطرفدارترین آپارتمان‌ها برای اجاره هستند.

افرادی که به تازگی ازدواج کرده‌اند و به دنبال اجاره خانه با متراژ پایین هستند، آپارتمان ۶۰ متری گزینه خوبی برایشان خواهد بود. زوج‌های جوان ساکن تهران که به دنبال اجاره آپارتمان در تهران هستند، می‌توانند به سراغ خانه‌های با متراژ ۶۰ متر بروند.

این آپارتمان‌ها معمولا گنجایش کافی برای زندگی ۲ الی ۳ فرد را دارند. توجه داشته باشید اجاره آپارتمان در تهران علاوه بر متراژ به عوامل دیگری نیز نظیر منطقه، امکانات خانه و تعداد واحدها بستگی دارد.

هر چقدر خانه از امکانات بیشتر و مناسبتری برخوردار باشد، قاعدتا نرخ اجاره آن بیشتر خواهد بود. همچنین بسته به اینکه خانه در کدام قسمت از شهر قرار داشته باشد، اجاره بها متفاوت خواهد بود.

بیشترین اجاره آپارتمان در تهران

کلان شهر تهران دارای منطقه های مختلفی است که از لحاظ شرایط آب و هوایی، موقعیت و دسترسی به امکانات و قیمت ملک با هم متفاوت هستند و انتخاب محل زندگی همواره دغدغه ی مهمی برای همه ما بوده است، در ادامه میخواهیم بدانیم کدام منطقه ها برای اجاره بهتر هستند، البته برای تصمیم گیری بهتر در این زمینه باید الویت های خود را برای اجاره آپارتمان در نظر داشته باشید، این الویت بندی در انتخاب محل زندگی به شما کمک خواهد کرد.

گران ترین مناطق تهران منطقه های ۱. ۲ و ۳ هستند. منطقه ۱ از شمال به ارتفاعات دامنه جنوبی کوه البرز، از جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه ارتش و از غرب به اراضی رودخانه درکه می رسد.

محله های فرمانیه، قیطریه، زعفرانیه، الهیه، اقدسیه، نیاوران، محمودیه، کامرانیه، آجودانیه، صاحبقرانیه، سعدآباد، دارآباد و منظریه در منطقه یک قرار دارند.

این محله ها به خاطر وجود خانه ها لوکس و گران قیمت، وجود مراکز تفریحی و فرهنگی و تجاری، فرهنگسرای نیاوران، نگارخانه جماران، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد و فرهنگسرای ملل باعث شده که این منطقه جزو گرانترین محله های تهران باشد.

منطقه ۲ شهر تهران محدوده شمال شرقی میدان آزادی تا شمال غرب تهران، از جنوب به خیابان آزادی، از غرب تا بزرگراه اشرفی اصفهانی، و بزرگراه محمد علی جناح و از شرق تا بزرگراه شهید چمران را در بر میگیرد.

محله های شهرک غرب، شهرآرا، آریاشهر، سعادت آباد،پونک، گیشا، ستارخان در منطقه ۲ قرار دارند و وجود مراکز تفریحی و فرهنگی مثل پارک ژوراسیک، پارک پرواز، برج میلاد، پارک شهرآرا، پارک گفتگو، پارک پردیسان باعث شده که این منطقه نیز جزو مناطق لوکس تهران به حساب بیاید.

منطقه ۳ از جنوب تا اتوبان همت و بزرگراه رسالت، از غرب تا اتوبان چمران، از شرق تا خیابان پاسداران و قسمتی از خیابان شریعتی و شمال تا بزرگراه های مدرس، صدر و چمران گسترده شده است.

محله های کاووسیه، احتشامیه، امانیه، جردن، قلهک، داوودیه، ونک، پاسداران، دروس، دیباجی، دولت، سیدخندان، ظفر، قلهک، میرداماد، ولیعصر در منطقه ۳ قرار دارند. این منطقه نیز با وجود پارک ارسباران، بوستان ملت، بوستان آب و آتش، بوستان طالقانی، مجموعه ورزشی انقلاب، مجموعه سینمایی پردیس ملت، ورزشگاه شهید کشوری و کتابخانه استاد شهریار دارای مراکز فرهنگی و تفریحی خوبی است.
اگر میخواهید بدانید کدام منطقه در تهران برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند ادامه مطلب را بخوانید.

غرب تهران به دلیل بافت نوساز، ملک های کوچک، دسترسی خوب و نزدیکی به بزرگراه های اصلی مناسب برای کسب سود هستند.
این روزها ساخت و ساز و سرمایه گذاری در قسمتهای مرکزی شهر تهران که بافت قدیمی تری دارد رواج یافته است.
منطقه های ۴،۷،۸ نیز برای سرمایه گذاری مناسب هستند زیرا واحدهای نوسازی که در آنجا ساخته شده اند قیمت بسیار مناسبی دارند.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

منطقه ۲۲ نیز که در حال حاضر در حال توسعه و پیشرفت است مناسب برای سرمایه گذاری است. منطقه های توسعه یافته از لحاظ وضعیت آموزش، مسکن، وضعیت اشتغال، تراکم جمعیت، محیط زیست و دسترسی به اطلاعات و اینترنت منطقه های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ هستند.
اگر قصد اجاره آپارتمان در یک منطقه ی خوش آب و هوا را دارید توصیه میکنیم محله های ۱، ۳ و ۵ را انتخاب کنید،به خصوص منطقه ۳ که بسیار سرسبز و زیباست و از ویژگی های این منطقه داشتن باغ های سرسبز و محله های قدیمی و خاطره انگیز است. این مناطق آرام و دنج هستند و هوای بسیار مناسبی برای زندگی دارند. همچنین این منطقه کوچه ها و خیابان های عریض دارد.
اگر میخواهید آلوده ترین مناطق را نیز بشناسید باید بگوییم منطقه های ۱۵، ۲۰ و ۱۱ جزو این دسته هستند.
اگر به محله های قدیمی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم محله های شمیرانات، شمیران، خیابان یوسف آباد، ده ونک و منیریه را انتخاب کنید.
بر اساس آمار و ارقام منطقه ۵ تهران به عنوان پر معامله ترین منطقه در پایتخت انتخاب شده است و پس از آن به ترتیب مناطق ۴، ۲، ۱۴، و ۱۵ بازار خرید و اجاره پر رونقی دارند.

اجاره آپارتمان مجردی ارزان در تهران

از آنجایی که بسیاری از افراد دوست دارند به صورت مستقل زندگی کنند، به سراغ اجاره آپارتمان مجردی می‌روند. در حال حاضر در شهر تهران تعداد خانه‌های مجردی رو به افزایش بوده و افراد زیادی به سراغ آنها می‌روند.

بالا رفتن سن ازدواج، مهاجرت برای تحصیل یا مهاجرت جهت کار از جمله دلایل اصلی افراد برای اجاره آپارتمان مجردی می‌باشد. معمولا آپارتمان‌های مجردی در متراژهای پایین در دسترس هستند تا افراد بتوانند به راحتی از پس هزینه آن برآیند. با این حال هر فردی می‌تواند نسبت به بودجه خود برای اجاره آپارتمان در تهران اقدام کند.
در کنار کلیه مراجعی که معرفی شد، سایت املاک بازیار یکی از مراجع معتبری است که می‌توانید برای اجاره آپارتمان در تهران به آن رجوع کنید.

این سایت خدماتی چون خرید، فروش، رهن و اجاره ملک را برای متقاضیان فراهم کرده است. علاوه بر این، می‌توانید به صورت حضوری به املاک بازیار مراجعه کرده و برای اجاره آپارتمان در تهران اقدام کنید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران

این روزها اجاره آپارتمان مبله درشهر تهران نسبت به گذشته رواج یافته است و دلیل آن نیز قیمت مناسب و به صرفه بودن این نوع اسکان در شهر تهران است.

همچنین با وجود هزینه های بسیار بالای حمل و نقل وسایل در شهر تهران و همچنین مشکلات و سختی های جابجایی، اجاره آپارتمان مبله در شهر تهران بهتر است.

اجاره آپارتمان مبله ازنظر امنیت نیز در سطح بالایی هستند زیرا پس از اجاره، کلیدهای خانه در اختیار مستاجر قرار می گیرد.
اگر به صورت دسته جمعی به تهران سفر میکنید اجاره آپارتمان مبله در تهران برایتان مناسب خواهد بود. شما میتوانید برای مدت دلخواه آپارتمان مبله اجاره کنید و در آن جا ساکن شوید.

نمونه خدمات ارائه شده توسط املاک بازیار

اجاره سوئیت در تهران

یکی دیگر از مکان‌هایی که معمولاً در شهر تهران بسیار اجاره داده می‌شود و علاوه بر اجاره آپارتمان در تهران کاربرد بسیار زیادی دارد، اجاره سوئیت در شهر تهران است.

سوئیت‌ها مکان‌های کوچکی هستند که تمامی ویژگی‌های یک خانه معمولی را دارند، اما متراژ آنها بسیار کوچک است و ممکن است که از برخی امکانات لازم برخوردار نباشند.

با این حال این سوئیت‌ها برای اجاره روزانه یا کوتاه مدت بسیار مفید هستند. زیرا هم قیمت کمتری دارند و هم امنیت لازم را مانند یک خانه معمولی برای شما فراهم می‌کنند.

متاسفانه این سوئیت‌ها در اکثر موارد برای اجاره دائمی یا طولانی مدت مناسب نیست.
اکثر افرادی که صاحب سوئیت‌هایی در شهر تهران هستند، معمولاً به اجاره روزانه سوئیت‌ها می‌پردازند و چون می‌توانند آنها را به صورت دائمی و طولانی مدت اجاره دهند، به شکل روزانه اجاره می‌دهند.

در صورتی که قصد دارید که یک سوئیت را در شهر تهران اجاره کنید ابتدا به بررسی مناطق موجود که امکان اجاره سوئیت در مردم وجود دارد بپردازید و از مراکز املاک یا افراد مطمئن در این باره سوال کنید تا بتوانید با بهترین قیمت یک سوئیت در تهران اجاره کنید.

موقعیت مکانی آژانس املاک بازیار در تهران :

کلام آخر

امیدواریم خواندن این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد در پایان میخواهیم یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ی مشاور املاک را به شما معرفی کنیم، مجموعه املاک بازیار در زمینه ی اجاره، فروش و رهن املاک به شما کمک خواهند کرد. اگر قصد خرید و فروش و یا اجاره ملک دارید برای ثبت آگهی و یا جستجو در محله ها و مناطق مختلف تهران به وبسایت املاک بازیار به نشانی www.amlakbazyar.com مراجعه کنید.

سوالات متداول اجاره آپارتمان در تهران

اولین نکته ای که برای رهن و اجاره آپارتمان باید به آن توجه کرد ویژگی های خانه است، البته بدیهی است تا مدتی را در یک خانه سپری نکنید نمی توانید در مورد ویژگی های آن نظر دهید اما میتوانید با تحقیق در مورد منطقه ای که خانه در آن واقع شده است یا محله مورد نظر در مورد اجاره آپارتمان تصمیم بگیرید.

همانطور که بارها اشاره کردیم نرخ اجاره و رهن آپارتمان در تهران در منطقه های مختلف بر اساس امکانات و رفاهی ساختمان، عمر سازه و متراژ با هم متفاوت هستند، اما میتوان گفت خانه های با متراژ ۱۰۰ متر بین خانواده ها به دلیل قیمت مناسبشان بسیار محبوب هستند. به دلیل نوسانات بازار نمی توان مبلغ مشخصی را برای اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در نظر گرفت.

اجاره آپارتمان مبله ازنظر امنیت نیز در سطح بالایی هستند زیرا پس از اجاره، کلیدهای خانه در اختیار مستاجر قرار می گیرد