اجاره آپارتمان سعادت آباد

در این مطلب سعی بر آن است تا در مورد اجاره آپارتمان در سعادت آباد اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان محترم سایت املاک بازیار قرار دهیم. 

فهرست مطالب

همانطور که میدانید محله ی سعادت آباد در منطقه دو شهر تهران قرار دارد و یکی از محله های گران قیمت و لوکس به حساب می آید. اگر چه این روزها بازار خرید و فروش مسکن در همه ی جای کشور روندی نزولی را طی میکند. اما بازار رهن و اجاره آپارتمان در سعادت آباد همچنان پر رونق است زیرا این محله به دلیل دسترسی به امکانات رفاهی و همچنین خانه های لوکس و نوسازی که در آن قرار دارد طرفداران زیادی دارد. .
Apartment for rent in Saadatabad.amlakbazyar.com

بیشتر بخوانیم : اجاره آپارتمان شهرک غرب

اگر شما نیز متقاضی اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستید باید این نوید را به شما بدهیم که به خاطر ساخت و سازهای فراوانی که امروزه در این منطقه انجام میشود بازار اجاره مسکن در این محله پر رونق است،.

بنابراین با اولویت بندی معیارهایی که برای اجاره ی منزل در نظر دارید و با مشورت با یک مشاوره املاک معتمد و کاربلد میتواند آپارتمان مورد نظر را در سعادت آباد اجاره کنید.

پیشنهاد میکنیم تا پایان مطلب را همراهمان باشید زیرا قصد داریم اجاره آپارتمان در برخی از محله های سعادت آباد را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم خواندن این مطلب در زمینه ی اجاره آپارتمان در سعادت آباد به شما کمک کند

اجاره آپارتمان در شهرک مخابرات سعادت آباد

شهرک مخابرات منطقه ای در محله ی سعادت آباد با قدمتی سی ساله است، دلیل نامگذاری این شهرک این است که شرکت مخابرات در سال ۱۳۶۱ به تعدادی از کارمندان خود آپارتمان های سازمانی را به قیمت تعاونی واگذار کرد و همین موضوع باعث شد که این منطقه شهرک مخابرات نام گیرد.

این منطقه در شمال سعادت آباد، نزدیک به دامنه کوه و نزدیک میدان بهرود واقع شده است. اجاره آپارتمان در این شهرک به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به سایر مناطق سعادت آباد دارد، پر رونق تر است و اقشار متوسط جامعه می توانند در این منطقه برای اجاره و یا رهن آپارتمان اقدام کنند.

در مورد موقعیت این شهرک باید بگوییم که از شمال به رشته کوه ها ختم میشود و از جنوب به اتوبان یادگار امام منتهی میشود. ساکنین شهرک مخابرات به اتوبان های یادگار امام و اتوبان آیت الله رفسنجانی(نیایش) به راحتی دسترسی دارند.

در مورد ویژگی های شهرک مخابرات در سعادت آباد میتوان گفت که دارای خیابان هایی با شیب نسبتا تند اما خلوت است و بنابراین ساکنین این شهرک به دلیل تراکم پایین جمعیت با مشکلاتی مثل پیدا کردن جای پارک و شلوغی روبرو نمی شوند.

هتل اسپیناس پالاس نیز یکی از معروف ترین المان های شهرک مخابرات است، بیمارستان های مدرن عرفان، پارسیان و مدرس که در این منطقه قرار دارند طرف قرارداد با بیمه های درمانی هستند؛ به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای امور درمانی خود به این محله مراجعه می کنند.

سایر امکانات این شهرک فروشگاه ها و هایپر مارکت های تازه تاسیس و پارک پرواز است و به طور کلی ساکنین این شهرک به دلیل موقعیتی که دارد از لحاظ تامین مایحتاج به خصوص خوراک و پوشاک مشکلی ندارند.

زندگی در این محله با وجود همه ی امکاناتی که از آن ها نام بردیم و با توجه به آرامش و خلوتی که در این محله وجود دارد تجربه ای دلچسب خواهد بود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد دوست دارند در این محله ساکن شوند.

اکثر خانه هایی که در شهرک مخابرات دیده میشود مسکونی هستند و  مجتمع های تجاری و اداری به ندرت دیده میشود و این موضوع باعث میشود که آرامشی دلنشین بر این منطقه از سعادت آباد حاکم شود.

ساکنین این شهرک علاوه بر استفاده از ماشین شخصی میتوانند از حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند، مسیر اتوبوس ها و تاکسی هایی که در میدان بهرود و خیابان های اطراف قرار دارند به سمت میدان کاج واقع در سعادت آباد و میدان صنعت واقع در شهرک غرب است، در این مسیرها نیز مترو، اتوبوس و همچنین تاکسی وجود دارد و با استفاده از آن ها میتوان به همه ی نقاط تهران سفر کرد.

گذراندن ساعاتی از خنکی شب در پارک پرواز و دیدن منظره ی زیبای شهر تهران یا پیاده روی و دوچرخه سواری در طول روز در پارک پرواز قطعا لحظات دوست داشتنی را برای ساکنین شهرک مخابرات رقم خواهد زد.

 

بیشتر بخوانیم : اجاره خانه در تهران

اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد

از دیگر مناطق خوش آب و هوای شهر تهران بام است که در شمالی ترین قسمت محله سعادت آباد و همجوار با مناطق کوی فراز و بالاتر از میدان بهرود است، بام تهران سعادت آباد بهترین نقطه برای تماشای شهر از بلندی است. بام تهران سعادت آباد از نظر تقسیم بندی شهری جزو شهرستان شمیرانات و بخشی از محله ی سعادت آباد است.

بام تهران در سعادت آباد با داشتن امکانات تفریحی و سرگرمی مثل سینما چند بعدی، بانجی جامپینگ، کافه، سنگ نوردی و … مکان مناسبی برای تفریح و لذت بردن است. فودکورت توچال برای کسانی که به شکم گردی علاقمند هستند مکان جالب و دوست داشتنی خواهد بود. همچنین عکاسی از بام تهران سعادت آباد برای علاقمندان به عکاسی بسیار لذت بخش خواهد بود.

بام تهران از مناطق خوش آب و هوا و مرفه نشین سعادت آباد است و اجاره آپارتمان در این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و امکانات رفاهی و تفریحی بازار پر رونقی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که علاقمند به اجاره آپارتمان در بام تهران نباشد.

 گفتنی است که با توجه به ساخت و ساز خانه های لوکس و شیک در این منطقه نباید انتظار داشت که هزینه اجاره آپارتمان ها پایین باشد اما با مشورت با یک مشاور املاک با تجربه میتوانید آپارتمان مناسب خود را مطابق با معیارهایی که در نظر دارید برای اجاره انتخاب کنید. تعیین قیمت اجاره آپارتمان در بام تهران بستگی به متراژ، امکانات رفاهی آپارتمان، موقعیت کوچه و خیابان نیز دارد. 

اجاره آپارتمان در بلوار شهرداری سعادت آباد

بلوار شهرداری از خیابان‌های اصلی منطقه سعادت آباد به حساب می‌آید. این بلوار در سمت غربی بلوار اصلی سعادت آباد و در کنار دو بلوار پاکنژاد و فرحزادی قرار دارد.

شرقی‌ترین این بلوارها، بلوار شهرداری و غربی‌ترینشان بلوار فرحزادی است. با وجود اینکه هر سه بلوار جزو بلوارهای اصلی سعادت آباد هستند، بلوار شهرداری از نمای زیباتری نسبت به دو بلوار دیگر برخوردار است.

قیمت اجاره آپارتمان سعادت آباد در بلوار شهرداری همچون دیگر مناطق آن بالا است. دلیل آن هم به خاطر لوکس بودن و نوساز بودن بیشتر آپارتمان‌های بلوار شهرداری است.

با این حال اگر قصد اجاره آپارتمان سعادت آباد بلوار شهرداری را دارید، می‌توانید بر اساس بودجه خود یک گزینه مناسب را پیدا نمایید. در بلوار شهرداری سعادت آباد آپارتمان با متراژ ۴۰ الی ۳۵۰ متر مربع در دسترس بوده و بیشترشان از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند.

اجاره آپارتمان در برج کوهستان سعادت آباد

مجتمع مسکونی کوهستان سعادت آباد در محله آسمان تهران و در میدان کتاب – خیابان کوهستان واقع شده است. این مجتمع معروف، در نزدیکی مراکزی چون مجتمع تجاری اپال، باشگاه ورزشی الزهرا، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ و مرکز معاینه فنی خودروی نیایش قرار دارد.

برج کوهستان سعادت آباد در محیط امن و زیبایی قرار دارد و مدیریت بسیار خوبی دارد. برای همین بسیاری از افراد علاقمند به اجاره آپارتمان سعادت آباد و مجتمع مسکونی کوهستان هستند.

در برج کوهستان آپارتمان با متراژهای مختلفی در دسترس بوده که افراد می‌توانند بر اساس بودجه و فضای مورد نظر خود، بهترین گزینه را برای اجاره انتخاب نمایند.

آپارتمان‌های برج کوهستان از ۱ خوابه تا ۴ خوابه موجود بوده و همگی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. اگر شما هم به دنبال اجاره آپارتمان سعادت آباد – برج کوهستان هستید، می‌توانید از طریق املاک بازیار آپارتمان مورد نظر خود را به راحتی پیدا نمایید.

Apartment for rent in Saadatabad.amlakbazyar.com1

اجاره و رهن آپارتمان در سعادت آباد

شهر تهران دارای چندین منطقه است که هر کدام از آن ها ویژگی های متفاوتی دارند، محله ی سعادت آباد در منطقه ۲ تهران واقع شده است و یکی از مناطق اعیان نشین و گران قیمت است.

به دلیل نوسانات قیمت ها این روزها بازار خرید و فروش مسکن سیر نزولی به خود گرفته است و خرید خانه برای بسیاری از افراد به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است اما اجاره و رهن آپارتمان در محله ی سعادت آباد همچنان بازار پر رونقی دارد.

 

بیشتر بخوانیم : خرید آپارتمان در تهران

از ویژگی های محله ی سعادت آباد بافت مدرن و وجود خانه های بسیار شیک، لوکس، نوساز و همچنین دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی و پیروی از استاندارد های شهری است، به همین دلیل است که افراد زیادی علاقمند به اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند.

اگر بخواهیم بلوارها و خیابان های مهم محله ی سعادت آباد را عنوان کنیم باید به خیابان سرو، خیابان سعادت آباد، خیابان فرهنگ، خیابان لادن، خیابان صراف ها، خیابان علامه و بلوار شهرداری، بلوار فرحزادی، بلوار بهزاد، بلوار ۲۴ متری، بلوار پاکنژاد، بلوار دریا، بلوار شهید فرحزادی و بلوار پیام اشاره کنیم.

 

مهم ترین میدان های محله ی سعادت آباد، میدان های کاج (سردار شهید طهرانی مقدم)، میدان شهرداری(قیصر امین پور)، میدان بهرود، میدان فرهنگ و میدان بوستان هستند. 

در مورد قیمت اجاره و رهن آپارتمان در سعادت آباد قبلا نیز گفتیم، این محله جزو محله های گران قیمت تهران است؛ البته قیمت اپارتمان در این مرحله بستگی به خیابان های آن دارد اما به طور کلی میتوان گفت هزینه ی اجاره و رهن در این محله بالاست.

رهن آپارتمان در سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق تقریباً مرفه و لوس نشین شهر تهران است که قیمت خانه‌ها برای خرید یا رهن و اجاره معمولاً در این منطقه از تهران بالا است.

برای اجاره آپارتمان سعادت آباد شما باید هزینه‌های بسیاری برای پیش پرداخت اجاره ماهانه در نظر بگیرید.

معمولاً با توجه به آب و هوای بسیار خوب منطقه سعادت آباد و امکانات بسیار عالی که این منطقه دارد، اجاره آپارتمان سعادت آباد با قیمت زیادی همراه است.

به دلیل بالا بودن اجاره معمولاً بسیاری از افراد قصد رهن آپارتمان را در یکی از خیابان‌های منطقه‌های سعادت آباد تهران دارند. معمولاً با توجه به ابعاد خانه تعداد طبقات و امکانات دسترسی آن مقدار هزینه برای رهن یا پیش پرداخت متفاوت خواهد بود. اما می‌توان گفت هزینه در این منطقه از تهران نسبت به سایر مناطق بیشتر از حد معمول است.


سعادت آباد دسترسی عالی به سایر منطقه‌های تهران، مناطق تفریحی گردشگری و مرکز شهر تهران دارد. به همین دلیل امروزه اجاره آپارتمان سعادت آباد شاید برای افراد پایین شهری مشکل بسیار بزرگی باشد.

زیرا قیمت‌ها در این مناطق بسیار دچار نوسان و تغییر می‌شود. با این حال وجود امکانات بسیار عالی در این منطقه امکان رهن آپارتمان را در منطقه سعادت آباد برای بسیاری از افراد امکان پذیر می سازد.

نمونه خدمات ارائه شده توسط گروه املاک بازیار

خرید آپارتمان شهرک غرب
ملک کلنگی در سعادت آباد
اجاره خانه در تهران
اجاره آپارتمان شهرک غرب

حال میخواهیم بدانیم محله ی سعادت آباد چه امکانات و دسترسی هایی دارد که بسیاری از افراد علاقمند به اجاره و رهن آپارتمان در این محله هستند؟

محله ی سعادت آباد از لحاظ داشتن مراکز آموزشی و فرهنگی بسیار غنی است، علاوه بر وجود مدارس و آموزشگاه های مختلف، دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی علامه طباطبایی و دانشگاه دولتی امام صادق (ع) در این محله قرار دارند. 

آیا شما میدانید محله ی سعادت آباد را از قطب های درمانی پایتخت میدانند؟  دلیل این نامگذاری وجود مراکز درمانی متعدد، کلینک ها و مراکز عکس برداری معتبر، مطب پزشکان حاذق و وجود سه بیمارستان عرفان، پارسیان و شهید مدرس است. 

در سعادت آباد مراکز خرید و مراکز تجاری زیادی وجود دارد که از میان آن ها میتوان به مرکز تجاری بوعلی، مرکز تجاری سروستان، پاساژ مادر و مرکز خرید توس اشاره کرد. 

مهم ترین مراکز دولتی که در محله ی سعادت آباد قرار دارند شهرداری منطقه ۲ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین مسجد الرسول نیز در این محله واقع شده است که در ماه محرم محل مناسبی برای برگزاری مراسم عزاداری است.

سایر امکاناتی که در این محله وجود دارند مراکز تفریحی مثل پارک سنگی، پارک ژوراسیک، پارک پرواز و … هستند که اوقات خوشی را برای ساکنین این محله رقم خواهند زد. 

از لحاظ دسترسی به بزرگراه های بزرگ نیز محله سعادت آباد در جایگاه مناسبی قرار گرفته است و به راحتی میتوان با ماشین شخصی این مسیرها را طی کرد، این محله به ۳ بزرگراه آیت الله رفسنجانی (نیایش)، بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام دسترسی دارد.

اگر چه خطوط اتوبوسرانی در سعادت آباد ایستگاه دارند اما خطوط BRT و مترو در این محله وجود ندارد، ایستگاه مترو میدان صنعت، نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله است. 

رهن خانه در سعادت آباد

اگر جزو افرادی هستید که قصد اجاره آپارتمان سعادت آباد را ندارید و می‌خواهید که در این منطقه بدون پرداخت اجاره برای یک سال یا چند سال زندگی کنید، می‌توانید مبلغی برای رهن خانه در سعادت آباد کنار بگذارید.

در این منطقه به دلیل ساختن ساختمان‌های جدید منزل مسکونی و افزایش ساخت و ساز پیوسته می‌توان ساختمان‌هایی را برای رهن خانه در این منطقه مناسب است، پیدا کرد.

البته باید گفت که قیمت رهن خانه در سعادت آباد تقریباً زیاد است. اما می‌توان با کمی جستجو یک خانه با امکانات کافی پیدا کرد.

اجاره آپارتمان نوساز در سعادت آباد

همانطور که قبلا نیز گفتیم سعادت آباد از جمله محله هایی است که با وجود ساختمان های نوساز لوکس بافت مدرنی به خود گرفته است و یکی از دلایل محبوبیت این محله همین ویژگی نوساز بودن آپارتمان های آن است.

اینکه اجاره آپارتمان نوساز در سعادت آباد چقدر است بستگی به موقعیت آن در خیابان ها و کوچه ها، متراژ، امکانات و سن بنا بستگی دارد اما به طور کلی اجاره آپارتمان در سعادت آباد از متری ۴ تا ۱۲ میلیون قیمت گذاری میشود.

بگیرید. 

Apartment for rent in Saadatabad.amlakbazyar.com2

اگر قصد اجاره آپارتمان در این محله را دارید باید به شما ارزان ترین و گران ترین مناطق سعادت آباد را معرفی کنیم، کوی فرهنگ و مدیریت از جمله مناطقی هستند که میتوان با قیمت مناسب در آنجا ملک اجاره کرد.

گرانترین منطقه ی محله ی سعادت آباد نیز بلوار ۲۴ متری است که به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم میشوند، از ویژگی های این منطقه خلوت بودن و آرام بودن آن نسبت به سایر قسمت های سعادت آباد است؛ قیمت اجاره آپارتمان در بلوار ۲۴ متری به موقعیت آپارتمان در بلوار و سن بنا بستگی دارد.

اجاره آپارتمان نوساز در سعادت آباد کار سختی نخواهد بود، برای اطلاع از قیمت اجاره ملک در این محله بهتر است از یک مشاور املاک معتمد راهنمایی

اجاره آپارتمان ۶۰ متری در سعادت آباد

با وجود اینکه قیمت اجاره آپارتمان سعادت آباد معمولاً بالا است، اما در صورتی که قصد دارید که یکی از آپارتمان و منازل موجود در این مناطق را اجاره کنید یا رهن کنید، می‌توانید برای اجاره یک آپارتمان کوچک یا ۶۰ متری در سعادت آباد اقدام کنید.

آپارتمان‌ها مناظر بسیار کوچکی هستند که می‌توانید در محله‌ها و منطقه‌ای خوب آنها را انتخاب کرده و برای اجاره آنها اقدام کنید.

البته با توجه به اینکه تمامی منابع باید از امکانات لازم و دسترسی کافی برخوردار باشند، پیشنهاد می‌شود که حتماً از مراکز املاکی که در آن مناطق وجود دارند، درباره این آپارتمان سوال کنید و دسترسی و امکانات آن را به طور کامل بسنجید.

اجاره آپارتمان ۴۰ متری در سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق شمال غرب تهران و واقع در منطقه ۲ است. این منطقه جزو مناطق لوکس تهران به حساب آمده و دارای آپارتمان‌ها، برج‌ها و مراکز خرید لوکس و مدرن می‌باشد.

تمام آپارتمان‌ها و ساختمان‌های منطقه سعادت آباد به روز هستند و کمتر بنایی با عمر بیش از ۲۰ سال در آنجا دیده می‌شود. برای همین نرخ اجاره آپارتمان سعادت آباد نسبت به برخی از مناطق تهران بسیار بالاتر است.

آپارتمان‌های این منطقه از متراژهای پایین تا متراژهای بالا موجود هستند و افراد می‌توانند بر اساس تعداد نفرات خود نسبت به اجاره آپارتمان سعادت آباد اقدام کنند.

اجاره آپارتمان ۴۰ متری در سعادت آباد یکی از بیشترین فایل‌هایی است که برای اجاره در مشاوران املاک وجود دارد. افرادی که به دنبال اجاره خانه مجردی در تهران هستند، می‌توانند نسبت به اجاره خانه در متراژهای پایین اقدام کنند.

منطقه سعادت آباد جزو مناطق با دسترسی بالا بوده و از مراکز خرید و کلینیک‌های معتبر زیادی برخوردار است.

در صورتی که قصد اجاره آپارتمان سعادت آباد دارید، می‌توانید از سایت املاک بازیار دیدن نمایید و یا به طور حضوری به آن مراجعه کنید. املاک بازیار در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و برای اجاره آپارتمان سعادت آباد فایل‌های زیادی موجود دارد.

اجاره آپارتمان چند سال ساخت در سعادت آباد

همانطور که گفتیم بافت محله ی سعادت آباد مدرن است و ساختمان های نوساز زیادی در این محله وجود دارد و خیابان های اصلی و فرعی که در این منطقه قرار دارند از استانداردهای شهری پیروی می کنند و نوع ساخت و ساز در این مرحله در مقایسه با سایر مناطق تهران در سطح بالایی قرار دارد به همین دلیل است که اکثر خانه هایی که در این محله به چشم میخورند کمتر از ۲۰ سال قدمت دارند و ساختمان های قدیمی زیادی در این محله وجود ندارد.

در همه ی کوچه ها خانه های ویلایی قدیمی را میبینیم که تخریب شده اند و کارگران مشغول ساخت آپارتمان های نو و لوکس هستند. به همین دلیل است که در این مرحله همواره سر و صدا و هیاهو وجود دارد.

امیدواریم خواندن این مطلب در مورد اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای شما مفید و جالب توجه بوده باشد، سعی کردیم به طور کامل ویژگی های این محله را بررسی کنیم تا در صورتی که قصد رهن یا اجاره ی آپارتمان در این محله را در نظر دارید اطلاعات نسبی در مورد ویژگی های این محله داشته باشید.

رهن کامل آپارتمان در سعادت آباد

همچنین شما می‌توانید علاوه بر اجاره آپارتمان سعادت آباد آپارتمان را به صورت کامل رها نکنید و از آن استفاده کنید.

برای این منظور ساختمان‌ها و آپارتمان‌های بسیاری در منطقه سعادت آباد شهر تهران وجود دارد.

به خصوص در مناطق شمالی که بیشتر حالت مسکونی دارد و شما می‌توانید به جستجو و پرسش از مراکز املاک معتبر برای رهن خانه اقدام کنید.

سعی کنید که پیش از هر کاری با جستجو بهترین قیمت را پیدا کنید چون که امکان اینکه قیمت‌های زیادی به شما پیشنهاد شود وجود دارد.

موقعیت مکانی آژانس املاک بازیار در تهران :

کلام آخر

در پایان مطلب لازم میدانیم یکی از معتبرترین وبسایت ها در زمینه ی مشاوره املاک برای خرید، فروش، رهن و اجاره را به شما معرفی کنیم. وبسایت املاک بازیار با وجود کارشناسان با تجربه به شما کمک خواهند کرد بر اساس ویژگی هایی که برای اجاره یک آپارتمان در نظر دارید بتوانید مناسب ترین گزینه را با قیمت معقول پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد میتوانید به وبسایت املاک بازیار به نشانی www.amlakbazyar.com مراجعه کنید. 

سوالات متداول

از ویژگی های محله ی سعادت آباد بافت مدرن و وجود خانه های بسیار شیک، لوکس، نوساز و همچنین دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی و پیروی از استاندارد های شهری است، به همین دلیل است که افراد زیادی علاقمند به اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند…

 

اینکه اجاره آپارتمان نوساز در سعادت آباد چقدر است بستگی به موقعیت آن در خیابان ها و کوچه ها، متراژ، امکانات و سن بنا بستگی دارد اما به طور کلی اجاره آپارتمان در سعادت آباد از متری ۴ تا ۱۲ میلیون قیمت گذاری میشود…

همانطور که گفتیم بافت محله ی سعادت آباد مدرن است و ساختمان های نوساز زیادی در این محله وجود دارد و خیابان های اصلی و فرعی که در این منطقه قرار دارند از استانداردهای شهری پیروی میکنند و نوع ساخت و ساز در این مرحله در مقایسه با سایر مناطق تهران در سطح بالایی قرار دارد به همین دلیل است که اکثر خانه هایی که در این محله به چشم میخورند کمتر از ۲۰ سال قدمت دارند