اجاره آپارتمان شهرک غرب

در این مقاله قصد داریم تا در مورد اجاره آپارتمان در شهرک غرب اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم. 

فهرست مطالب

اجاره آپارتمان شهرک غرب تهران پیچیدگی های خاص خود را دارد و بهتر است مناطق و محله های مختلف این قسمت از شهر را بشناسید و سپس برای اجاره اقدام کنید، هدف از نوشتن این مطلب نیز کمک به کسانی است که قصد اجاره آپارتمان در شهرک غرب تهران را دارند پس لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید. 

Apartment for rent in West Town.amlakbazyar.com

شهرک غرب در منطقه ۲ تهران قرار دارد و یکی از بهترین مکان های برای زندگی می باشد؛ این شهرک دارای ۶ فاز مسکونی است که در آن ها خانه های شیک و لوکس به سبک معماری آمریکایی دیده میشوند. 

دلیل نامگذاری این شهرک این است که این شهرک نماد رویایی است که مهندسین آمریکایی برای ورود معماری به سبک غرب در تهران در سر داشتند. مهندسان آمریکایی آپارتمان های این شهرک را به سبک برج های مسکونی ایالت متحده امریکا ساخته اند و در گذشته افراد خارجی که به تهران سفر میکردند در این شهرک ساکن میشدند. 

حدود ۴ گانه ی شهرک غرب: بلوار دادمان (پونک باختری) در شمال، بزرگراه همت در جنوب، رودخانه پونک در غرب و رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران در شرق هستند. 

شهرک غرب یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است؛ درختانی که روی کوه ها و بوستان ها قرار دارند به طور مستمر هوا را پالایش میکنند و جریان بادی که همواره از غرب به شرق در این شهرک میوزد باعث شده که از نظر آب و هوایی در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته باشد. 

با وجود خیابان بندی های منظم، بلوارهای عریض و زیبا و قابل دسترس بودن چندین بزرگراه اصلی تهران مانند بزرگراه چمران (پارک وی)، نیایش، یادگار امام، شیخ فضل الله نوری، حکیم و همت در این شهرک شاهد سامانه ترافیکی بسیار خوبی هستیم که آسایش و راحتی را برای ساکنین به ارمغان آورده است. 

وجود خانه های بسیار لوکس و ویلایی و تراکم پایین جمعیت باعث شده که این شهرک جزو آرام ترین قسمت های تهران باشد و ساکنین این منطقه با آسایش و آرامش زندگی میکنند. 

اگر این شهرک را از نزدیک دیده باشید خواهید دید که خیابان های بن بست زیادی در آنجا وجود دارد که هدف از ساخت آن ها افزایش آرامش و امنیت ساکنین است. رفت و آمدها در این بن بست ها با وجود راهبند و اتاقک نگهبانی کنترل میشود و همچنین در انتهای آن فضای مناسب دایره مانندی برای دور زدن وجود دارد. مجتمع های تجاری مهمی که در این شهرک قرار دارند عبارتند از میلاد نور، گلستان، طوبی و … 

 

نمونه خدمات ارائه شده توسط گروه املاک بازیار

اجاره آپارتمان در سعادت آباد
خرید آپارتمان در سعادت آباد
اجاره آپارتمان در تهران
خرید آپارتمان شهرک غرب

وجود بیمارستان های معتبری مثل بیمارستان آتیه، بیمارستان لاله، بیمارستان بهمن و بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی پایتخت باعث شده که بسیاری از مسافرین برای انجام امور درمانی خود به این شهرک مراجعه کنند. 

از مهم ترین خیابان هایی که در این شهرک واقع شده اند باید به خیابان زرافشان، بلوار ایوانک، خیابان گل افشان، خیابان سیف (بدخشان)، خیابان سیمای ایران، خیابان هرمزان، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، خیابان گلستان، بلوار خوردین، بلوار دادمان (پونک باختری)، خیابان پیروزان اشاره کرد.

تنها میدانی که در این محله واقع شده است میدان صنعت است که با نام میدان شهرک غرب نیز میان مردم شناخته میشود. دلیل نامگذاری این میدان این است که در تاریخ ۱۰ تیر ماه ۱۳۷۵ خورشیدی که مصادف با روز صنعت بوده است این میدان افتتاح شده است. 

میدان صنعت در قسمت جنوبی شهرک غرب واقع شده است و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی_ خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی متصل کرده است. خانه هایی که در این شهرک ساخته شده اند عموما ویلایی هستند و با سقف های شیروانی قابل تشخیص هستند. 

پس از انقلاب قسمتی از زمین های این شهرک توسط برخی از سازمان های دولتی مصادره شد و تحویل تعاونی های مسکن داده شد. پس از این واگذاری تعدادی آپارتمان ۴ طبقه ی ۸ واحدی ساخته شد که البته اعتراض ساکنین این شهرک را در پی داشت؛ با پایان یافتن ساخت و ساز آپارتمان ها و در پی اعتراض ساکنین، واحدهای ساخته شده توسط اعضای تعاونی مسکن به متقاضیان عادی واگذار شدند.

 با گذشت چندین سال برخی از این آپارتمان ها توسط مالکین جدیدشان نوسازی شدند اما دیگر ساکنین این شهرک شاهد و ساخت و سازهای جدید نبودند و تراکم این آپارتمان ها تا به امروز بدون تغییر بوده است. 

 

اجاره خانه در شهرک غرب

شهرک غرب یکی از مراکز بزرگ و مدرن است که معمولاً در طی سال‌های اخیر ساختمان سازی به شیوه کاملا لوکس و گران در این مناطق انجام شده است.

به همین دلیل قیمت خانه و خرید و اجاره یا رهن آن در طی مدت‌های گذشته، بسیار دچار نوسان شده است و پیدا کردن یک خانه مناسب با قیمت عالی تنها نیازمند جستجوی بسیار زیاد از مراکز املاک گوناگون و تحقیق است.

در غیر این صورت، ممکن است خانه‌ها با قیمت‌های بسیار زیادی به شما عرضه شود.


به علت افزایش قیمت خرید و اجاره خانه در طی چند سال گذشته امروزه هنگام خرید در مناطق مختلف کشور با قیمت‌های متفاوتی روبرو می‌شویم.

علت اصلی این موضوع این است که معمولاً هر فرد یا املاک قیمت خاصی را برای اجاره آپارتمان شهرک غرب مشخص می‌کند. علاوه بر این به دلیل مسائل مختلفی، قیمت اجاره خانه در شهرک غرب افزایش پیدا کرده است و بسته به اینکه شما چه نوع خانه‌ای را برای اجاره پیدا می‌کنید، باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کنید.

اجاره برج شهرک غرب

علاوه بر آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که در شهرک غرب با قیمت بسیار بالایی اجاره یا رهن داده می‌شوند، اجاره برج در شهرک غرب نیز قیمت‌های خاص خود را دارد و البته این به این معنا نیست که اجاره آپارتمان شهرک غرب در همه مناطق بسیار زیاد باشد و نتوان قیمت مناسبی برای اجاره آپارتمان پیدا کرد.

برای پیدا کردن یک از خانه با قیمت مناسب شما حتماً باید از مراکز املاک گوناگون پرسش و تحقیق کنید و تنها به یک قیمت اکتفا نکنید تا بتوانید یک خانه با کیفیت و ویژگی‌های عالی را با قیمت مناسب اجاره کنید.

به طور کلی بافت شهرک غرب به شکل خانه‌های ویلایی است و معمولاً از خانه‌های ویلایی تشکیل شده است.

اجاره اپارتمان مبله در شهرک غرب

آلودگی صوتی، آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی در بخش مرکزی، جنوبی و شرق تهران باعث شده که بسیاری از افراد منطقه غرب تهران را برای زندگی و اجاره آپارتمان انتخاب کنند.

برخی از افرادی که قصد دارند مدت کوتاهی را در تهران اقامت داشته باشند و نمی خواهند بابت اقامت چند روزه هزینه زیادی برای رزرو هتل و مسافرخانه بپردازند ترجیح میدهند در منطقه ای آرام و خلوت تر مثل شهرک غرب خانه مبله اجاره کنند.

 

Apartment for rent in West Town.amlakbazyar.com1

بیشتر بخوانیم : اجاره خانه در تهران

برخی از افراد نیز هستند که با وجود اینکه میخواهند برای مدت طولانی تری در این شهرک اقامت داشته باشند اما به دلیل سختی های جابجایی و اسباب کشی و یا هزینه های بالای حمل بار ترجیح میدهند آپارتمان مبله اجاره کنند که نیازی به جابجایی وسایل بیشتر نباشد.

اجاره آپارتمان های مبله هم برای اقامت کوتاه مدت و همچنین برای اقامت چندین ماهه نیز مناسب است و با اجاره چنین آپارتمان هایی حس مسافر بودن نخواهید داشت و میتوانید با آرامش خاطر بیشتری در تهران اقامت داشته باشید.

 مزایای اجاره آپارتمان مبله در شهرک غرب تنها محدود به چند موردی نیست که گفتیم، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزیت ها و ویژگی های چنین آپارتمان هایی بگوییم :

• همانطور که اشاره کردیم مهم ترین مزیت اجاره آپارتمان مبله عدم نیاز به خرید وسایل ضروری و حمل آن هاست. شما برای اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت به چه وسایلی احتیاج دارید؟ 

طبیعتا برای اقامت موقت در یک آپارتمان شما به وسایل ضروری همچون یخچال، گاز، وسایل سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تخت خواب، جارو برقی، اتو، ماشین لباسشویی، مبلمان و … احتیاج دارید که در آپارتمان های مبله در شهرک غرب برای شما فراهم شده اند و مسافرین بدون نیاز به خرید و یا جابجایی وسایل ضروری میتوانند این آپارتمان ها را برای اقامت انتخاب کنند.

• با اجاره آپارتمان مبله در شهرک غرب شما میتوانید از مشاعات ساختمان نیز استفاده کنید. اگر صاحب خودرو هستید میتوانید از پارکینگ استفاده کنید، به پشت بام رفته و از هوای آزاد استفاده کنید و از آسانسور برای رفت و آمد استفاده کنید. 

• اجاره آپارتمان مبله برای دانشجویان، مسافرین با مقاصد کاری یا درمانی و به طور کلی برای همه ی افراد مناسب است و میتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

• اجاره آپارتمان مبله در شهرک غرب مقرون به صرفه تر از رزرو اتاق در هتل و مسافرخانه است و دلیل آن نیز این است که هتل ها و مسافرخانه ها هزینه را بر اساس تعداد افراد و تخت های موجود در اتاق محاسبه میکنند.

 اتاق ها در هتل ها معمولا یک تخته و یا دو تخته هستند و برای مثال خانواده ۵ نفره باید دو تا سه اتاق را رزرو کنند که همین موضوع باعث صرف هزینه های اضافه میشود، در صورتی که همین خانواده میتوانند با هزینه ی کمتر یک آپارتمان مبله اجاره کنند.

• به عنوان اخرین مزیت باید به این موضوع اشاره کنیم که دست شما برای انتخاب آپارتمان مبله مناسب برای اجاره باز خواهد بود زیرا دارای تنوع بالایی هستند و در نهایت شما میتوانید آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنید.

 
Apartment for rent in West Town.amlakbazyar.com2

اجاره آپارتمان شهرک غرب بلوار دریا

بلوار دریا یکی از بلوارهای مهم در منطقه ی شهرک غرب است که در شمال غرب تهران واقع شده است و از امتداد بلوار مدیریت شروع شده و به خیابان شهید محمد مهدی فرحزادی منتهی میگردد. بلوار دریا پایین تر از بزرگراه نیایش قرار داد، محله های سعادت آباد و شهرک غرب به واسطه ی این بلوار از هم جدا میشوند. در قسمت جنوبی این بلوار درست روبروی خیابان علامه طباطبایی جنوبی دانشگاه امام جعفر صادق واقع شده است. در ابتدای بلوار، پل مدیریت قرار گرفته است و این بلوار با خیابان سی و پنج متری سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، بلوار فرهنگ، خیابان شهید صراف ها، بلوار شهرداری (میدان کوثر)، خیابان شهید محمد مهدی فرحزادی و بلوار شهید پاک نژاد تقاطع هایی دارد.

بیشتر بخوانیم : خرید آپارتمان در تهران

یکی از معیار های بسیار مهمی که هنگام اجاره و رهن آپارتمان اهمیت می یابد رفت و آمد و تردد آسان است و بلوار دریا به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی میدان صنعت و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در این مطقه و همچنین خط مترو ویژه، جابجایی و دسترسی به سایر نقاط تهران را آسان تر کرده است. 

اجاره آپارتمان در این بلوار میتواند گزینه بسیار مناسبی برای زندگی باشد زیرا آپارتمان های شیک و لوکسی در این منطقه به چشم میخورد. قیمت اجاره آپارتمان در این بلوار به موقعیت جغرافیایی، متراژ و امکانات داخلی آپارتمان بستگی دارد. اگر قصد اجاره آپارتمان در این بلوار را دارید به شما توصیه میکنیم با یک مشاور املاک معتمد و با تجربه مشورت کنید. 

اجاره آپارتمان در زرافشان شهرک غرب

زرافشان یکی از مناطق شهرک غرب و می‌توان گفت که خیابان‌های مهم شهرک غرب است. در این منطقه معمولاً خانه‌های گران قیمت با هزینه‌های بالا و لوکس وجود دارند.

به همین دلیل قطعا اجاره آپارتمان شهرک غرب در این منطقه زرافشان نیازمند پرداخت اجاره ماهانه بالا و همینطور پیش پرداخت زیاد است.
یکی از دلایل دیگر بالا بودن اجاره آپارتمان شهرک غرب در منطقه زرافشان این است که معمولاً خانه‌ها علاوه بر گران بودن و لوکس بودن دسترسی عالی به سایر نقاط و مناطق شهرک غرب دارد.

به گونه‌ای که با دسترسی به خیابان‌های اصلی و آب و هوای کاملا مناسب یکی از بهترین مناطق شهرک غرب به شمار می‌آیند و ساختمان‌ها و خانه‌هایی که در این منطقه ساخته می‌شوند، دارای ویژگی‌ها و امکانات کامل و عالی هستند که سبب می‌شود قیمت اجاره ماهیانه آنها بسیار افزایش پیدا کند و رهن آنها نیز رشد بسیار زیادی داشته باشد.


علاوه بر این، شهرک غرب مناطق تفریحی و سرگرم کننده بسیار زیادی دارد که دسترسی به آنها بسیار مناسب است.

به همین دلیل کسانی که قصد اجاره آپارتمان در شهرک غرب در منطقه زرافشان را دارند، باید با چند املاک مطمئن و مناسب درباره اجاره این مناطق صحبت کند تا بتوانند بهترین قیمت را برای اجاره یا رهن به دست بیاورند.

اجاره آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب

برج مهستان یکی از مجتمع‌های معروف در شهرک غرب تهران است. این مجتمع در خیابان ایران زمین شهرک غرب واقع است و به مرکز خرید مهستان و برج اداری تجاری مهستان نزدیک است.

این برج زیبا و لوکس دسترسی بسیار خوبی دارد و از بیش از ۳۰ واحد مسکونی تشکیل شده است. نمای برج مهستان از شیشه و کامپوزیت بوده و همین امر آن را در زمره مشهورترین برج‌های لوکس تهران قرار داده است.

همانطور که می‌توان حدس زد قیمت اجاره آپارتمان شهرک غرب – برج مهستان بسیار بالا است. این برج از سیستم مدیریت هوشمند بهره برده و با استفاده از سیستم BMS از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

امکانات این برج زیبا و لوکس باعث فراهم شدن آسایش و امنیت ساکنان آن شده و رضایت خاطر آنها را فراهم می‌کند. بیشتر واحدهای برج مهستان از متراژهای بالا برخوردار هستند.

برای همین نرخ اجاره آپارتمان شهرک غرب – برج مهستان بسته به متراژ آن محاسبه خواهد شد. با وجود همه تعاریف اگر قصد اجاره آپارتمان شهرک غرب – برج مهستان را دارید، می‌توانید از طریق سایت املاک بازیار از نرخ اجاره بها در این برج زیبا و لوکس اطلاع پیدا کنید.

علاوه بر این می‌توانید با مراجعه حضوری به املاک بازیار از فایل‌های موجود برای برج مهستان و سایر آپارتمان‌های شهرک غرب مطلع شوید. املاک بازیار در منطقه سعادت آباد تهران واقع است و گزینه‌های زیادی جهت اجاره آپارتمان شهرک غرب و سعادت آباد را دارد.

رهن و اجاره آپارتمان در شهرک غرب

همانطور که در ابتدای مطلب در مورد ویژگی های شهرک غرب گفتیم و تا حدودی با این شهرک آشنا شدیم میدانیم که شهرک غرب یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی است و از لحاظ امکانات فرهنگی، آموزشی و مذهبی وضعیت بسیار خوبی دارد، اجاره و رهن آپارتمان در این شهرک نیاز به بودجه مناسبی دارد زیرا همانطور که احتمالا میدانید منطقه ۲ تهران از منطقه های مرفه نشین و گران قیمت است.

شهرک غرب به دلیل دسترسی به امکانات رفاهی مثل مجتمع های تجاری، بیمارستان های معتبر، مساجد، ایستگاه متروی میدان صنعت و خیابان های اصلی و مهم، همواره انتخاب کسانی بوده که به دنبال آسایش و راحتی هستند و میخواهند در یکی از بهترین منطقه های تهران زندگی کنند.

بازار اجاره و رهن آپارتمان در این شهرک همواره پر رونق بوده است و رکود بازار مسکن تاثیر چندانی روی وضعیت اجاره و یا رهن آپارتمان در این شهرک نداشته است.

نرخ اجاره و رهن آپارتمان در این شهرک با توجه به قرار گرفتن موقعیت ملک، سن بنا و امکانات رفاهی آپارتمان متغییر است، قطعا با مشورت با مشاور املاک کاربلد میتوانید گزینه ی مناسب برای اجاره و یا رهن را انتخاب کنید.

البته همانطور که گفتیم نباید انتظار داشته باشید که با هزینه کم بتوانید آپارتمان مورد نظر را رهن و یا اجاره کنید.

در خیابان های اصلی این شهرک که عبارتند از خیابان خوردین، ایران زمین، مهستان، بلوار دادمان، بلوار ایوانک خیابان سیمای ایران و خیابان سپهر میتوانید انواع آپارتمان را با متراژ ها و ویژگی های متفاوت برای اجاره یا رهن انتخاب کنید.

 

اجاره اپارتمان در شهرک غرب ایران زمین

در سال‌های اخیر ساخت‌وساز برج‌های بزرگ در این منطقه افزایش پیدا کرد تا اجاره آپارتمان شهرک غرب راحت و قیمت بهترین امکان‌پذیر باشد.

به عنوان مثال در منطقه فاز یک شهرک غرب آپارتمان‌های مهستان و گلستان را داریم که پرطرفدارترین املاک در این منطقه هستند و برای اجاره آپارتمان شهرک غرب سوژه کاملا مناسبی هستند.

زیرا ویژگی‌ها و امکانات این مناطق کاملا تصویب شده است و می‌توان به کمک املاک‌های گوناگونی درباره قیمت آنها پرس و جو کرد. علاوه بر این اپارتمان‌های ایران زمین یا فرانکو ایرانیان نیز در این منطقه وجود دارد.

منطقه ایران زمین، بهترین املاک و مناسب‌ترین خانه‌ها و آپارتمان‌ها را برای اجاره یا رهن دارد.

اجاره آپارتمان ۶۰ متری شهرک غرب

شهرک غرب یکی از محله‌های مدرن و لوکس واقع در شمال غرب تهران است. این محله جزو منطقه ۲ تهران بوده و از سمت شمال به سعادت آباد محدود می‌شود.

بیشتر ساختمان‌ها و برج‌های این محله از ظاهر بروز و امروزی برخوردار هستند و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن مشاهده می‌شود.

همین امر سبب شده تا اجاره آپارتمان شهرک غرب از نرخ بالایی برخوردار باشد و هر فردی نتواند در آنجا اقدام به اجاره خانه کند. با این حال اگر قصد اجاره آپارتمان شهرک غرب و اطلاع از قیمت‌های آن را داشته باشید، می‌توانید از سایت املاک بازیار فایل‌های موجود را بررسی کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب شهرک غرب وجود خیابان و بلوارهای عریض است. همین امر سبب شده تا این محله از سامانه ترافیکی بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

آپارتمان‌های شهرک غرب در متراژهای مختلفی موجودند و افراد می‌توانند بر اساس تعداد نفرات نسبت به اجاره خانه مناسب خود اقدام نمایند.

اجاره آپارتمان ۶۰ متری شهرک غرب یکی از بیشترین فایل‌هایی است که جهت اجاره در مشاوران املاک وجود دارد. این متراژ برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده‌اند و قصد اجاره آپارتمان شهرک غرب دارند، گزینه مناسبی می‌باشد.

اجاره آپارتمان چند سال ساخت در شهرک غرب

در سال های اخیر قیمت خانه در منطقه شهرک غرب به شدت بالا رفت و برخی از افراد به فکر خرید آپارتمان های چند سال ساخت افتاده اند. در شهرک غرب اغلب خانه ها ویلایی هستند و چندین سال از ساخت آن ها گذشته است و مالکین جدید این آپارتمان ها آن ها را بازسازی کرده اند. در فاز ۲، ۳ و ۵ حدودا ۶۰ درصد خانه ها به صورت آپارتمان های ۴ طبقه ۸ واحدی هستند، در بخش های قبلی از همین مطلب گفتیم که پس از انقلاب بخشی از زمین ها توسط ارگانهای دولتی مصادره شد و سپس به ادارات دولتی واگذار شد اما با اعتراض ساکنین این شهرک آپارتمان ها به متقاضیان عادی داده شد و امروزه بسیاری از آن ها توسط مالکین جدید این آپارتمان ها بازسازی شده اند.

موقعیت مکانی آژانس املاک بازیار در تهران :

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات لازم در مورد اجاره آپارتمان در شهرک غرب اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم، امیدواریم به هدف خود نزدیک شده باشیم.

در پایان مطلب لازم میدانیم یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ی خرید، فروش، رهن و اجاره آپارتمان در شهر تهران و همچنین منطقه شهرک غرب را به شما معرفی کنیم. با مراجعه به این سایت به نشانی www.amlakbazyar.com میتوانید انواع آگهی های خرید و فروش و رهن و اجاره را مشاهده کرده و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید و ملاک هایی که برای انتخاب یک آپارتمان برایتان مهم است گزینه مناسب را برای اجاره و یا رهن انتخاب کنید. 

 
سوالات متداول

 اجاره آپارتمان های مبله هم برای اقامت کوتاه مدت و همچنین برای اقامت چندین ماهه نیز مناسب است و با اجاره چنین آپارتمان هایی حس مسافر بودن نخواهید داشت و میتوانید با آرامش خاطر بیشتری در تهران اقامت داشته باشید….

اجاره آپارتمان در این بلوار میتواند گزینه بسیار مناسبی برای زندگی باشد زیرا آپارتمان های شیک و لوکسی در این منطقه به چشم میخورد. قیمت اجاره آپارتمان در این بلوار به موقعیت جغرافیایی، متراژ و امکانات داخلی آپارتمان بستگی دارد. اگر قصد اجاره آپارتمان در این بلوار را دارید به شما توصیه میکنیم با یک مشاور املاک معتمد و با تجربه مشورت کنید….

نرخ اجاره و رهن آپارتمان در این شهرک با توجه به قرار گرفتن موقعیت ملک، سن بنا و امکانات رفاهی آپارتمان متغییر است، قطعا با مشورت با مشاور املاک کاربلد میتوانید گزینه ی مناسب برای اجاره و یا رهن را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم نباید انتظار داشته باشید که با هزینه کم بتوانید آپارتمان مورد نظر را رهن و یا اجاره کنید…